středa 27. března 2019

Scrapylife Video Tutorial - 2018 / duben

Dnes padla výzva "PL like scrap" na mne ... a to bych to nebyla já, abych to zase nepokazila ... ale vezmeme to od začátku.







Kolekce i provedení bylo předem dané - tedy kolekce Rad a na stránce musí být vodopád z kartiček 3x4.



Na základ vodopádu jsem si vytvořila (blbě) harominiku, na kterou jsem lepila kartičky a na ně pozdeji i fotky. Jelikož jsem si udělala harmoniku stejně na všech ohybech, výsledek netvoří zmoňovaný "vodopád" efekt :(



Jako zdobení jsem použila kolekci Jídlo - kartonové a papírové ozdoby. Menší vlaječku jsem si vytřihla i z kartičky. Poprvé jsem vzala do ruky popisovač a pokusila jsem se o "doodling". No, mám ještě co trénovat. Celé jsem to pak pocákala Heidi sprejem.




No, a jelikož jsem děvče velice nedočkavé, nepočkala jsem na uschnutí spreje a při vkládání do kapsy, jsem si kapsy spreje rozmazala. Fňuk. Nicméně, do kapsy jsem si v místě vodopádu nařízla díru a kartičky tou dírou protáhla, takže se s nimi dá otáčet.



Tak zase za měsíc, ahoj! :)



2 komentáře:

  1. Baru, super a ty kapky na konci tomu daly hrozně moc. Taky to zkusím :-)

    OdpovědětVymazat