pondělí 18. března 2019

Project Life Week 10/2019

Krásný den všem! 
Březen je měsícem knih více jak 60 let a zítra to bude rok, co vyšel můj článek o knihách, které byly tehdá našimi oblíbenci. Zjistila jsem, že za rok se mnohé změnilo a my (hlavně tedy děti) se posunuli dál. To mě utvrdilo v tom, že každý rok v přibližně stejnou dobu chci zařadit do alba podobnou stránku.
Nejsou zde sice všechny knihy, které jsme za ten rok přečetli, ale určitě ty nejoblíbenější nebo alespoň ty, které nás někam posunuly. A třeba tu i vy najdete nějaký knižní tip a na oplátku mi zas vy napište do komentářů, které knihy jsou vaše srdcovky.



Levou stranu - oblíbené knihy našich kluků - jsem vložila do kapsy typu C od Becky Higgins.
Tentokrát jsem místo PL kartiček použila sadu papírů od PinkFresh Studio z kolekce Let your heart decide. Dále pak bílou čtvrtku a černé PL kartičky na označení týdne z kolekce Project 52 Rad.


Titulní kartičku zdobí nápis Books vylepený z puffy abecedy a papírový výsek podlepený 3D lepícími čtverečky.


Kolekce od PinkFresh bývají velmi pestré, co se týká materiálu, zde jsem použila epoxy srdíčka a koženkovou samolepku. Moc se mi líbí jejich struktura.


Pravou stranu - naše oblíbené knihy - jsem vložila do méně obvyklé kapsy typu G, ač není její rozměr přesně 12x12 palců a v albu je trochu menší, je to krásné oživení.


Tuto kartičku s jemným šedým proužkem jsem vytvořila z papíru, který najdete v každém balení PinkFresh samolepek a slouží ke zpevnění a natištění informací o výrobku. Frázová i koženková samolepka je z kolekce Let your heart decide.


Kulatou samolepku najdete v tomto aršíku, stejně jako frázovou samolepku. Papírový výsek knih to potom celé uzavírá.


Zde jsem si pohrála trochu s 3D a chtěla jsem, aby to působilo tak, že knihy leží na sobě.


Podlepila jsem tak vždy jen horní část knihy 3D samolepícím čtverečkem.


Toto heslo hovoří za vše!

A co čtete právě vy? Která kniha je vaše nejoblíbenější?

Mějte se krásně! Scrapujte a čťěte!

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat