pondělí 4. března 2019

Project Life Week 06/2018

Doháním skluz v mých albech, jak se dá. Někdy jedu pěkně popořadě, jindy přeskočím pár týdnů a třeba i měsíců. Aktuálně mám rozpracovaný rok 2017 a jsem někde v polovině. Ale přiznám se, nemám teď náladu přidávat letní stránky, odskočila jsem si tak do února roku 2018. 
Z minulého týdne mi zůstala na stole sada papírů z kolekce Midnight, tak jsem ji použila i teď, ale místo kartiček.
Ale dost řečí jdeme na to .....


Na levé straně v albu 2018 mám zpracovaný týden číslo čtyři od mého staršího syna (viz. článek) a fotek v týdnu šest bylo víc než na jednu stranu, rozhodla jsem se vložit insertovou stranu v designu H. A jestli si teď říkáte, a kam se poděla pětka? No tak to opravdu nevím, fotografie z pátého týdne prostě nemáme ani uložené v počítači, na servru a ani ve foťáku či telefonu, prostě nejsou:(



Tak tedy, místo PL kartiček jsem použila dva 12x12 papíry z oboustranným designem z kolekce Midnight a doplnila jsem to velmi barevnou kolekcí od Shimelle Starshine. Úvodní kartičku týdne jsem ozdobila kartónovým rámečkem, papírovou páskou i samolepkou. Samolepící abeceda je pak červená Daily Flash od October Afternoon.


Druhou stránku insertu jsem věnovala našemu výletu za hranice a to do městečka Thermal Wiesenbad, kde je velká modelová železnice se spostou interaktivních prvků a se střídajícím se dnem a nocí. Pro vláčkomilce úžasné - doporučujeme. 


Pravou stranu jsem zpracovala do plastové kapsy typu F.  




Zde jsem na popisky fotografií použila abecedu a hesla z balíčku frází a samolepek. Je jich tam opravdu hodně a ještě jsou v e-shopu na skladě. Ač jsem obojí na této stránce používala hojně, dost mi jich ještě zbylo na další dvoustranu.

Přeji Vám krásný jarní týden a příští pondělí na shledanou.

J.


3 komentáře:

  1. Jaru, krása a opět další tip na výlet.... To doma musím nadhodit 😘

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mě hned napadlo, ze si musíme udělat výlet :-) a tu F kapsu mám moc rada

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji holky, určitě doporučuji! My tam byli znovu po roce a člověk zas objeví další detaily. Je to krásně interaktivní, třeba čoud z auta, otvírání dveří u kadibudky atd. :) Z Prahy je to tedy kousek dál, ale zato skoro žádní lidé, co vám funí na záda.

    OdpovědětVymazat