pondělí 26. února 2018

TAKE ME AWAY - Project Life Week 03/2018


Přeji Vám krásné poslední únorové pondělí a přináším Vám třetí a poslední článek z  kolekce TAKE ME AWAY. 
Ač mi zbylo ze sady materiálu ještě na x stránek nebo nějaké mini album. Jsou i jiné kolekce, ze kterých je radost tvořit. Ale o tom až příště :)
Nyní se pojďme detailně podívat na můj poslední počin a na konci článku mám pro Vás malé překvapení k pousmání :) 



Ve třetím týdnu tohoto roku jsme, až na manžela onemocněli všichni chřipkou a tudíž z víkendu na horách nebylo nic. Fotek bylo poskrovnu. Vybrala jsem si kapsu typu F od Becky Higgins.  Základním "kamenem" Project Life kartiček je bílá čtvrtka rozřezaná na velikost 6x4 a 4x3. 


Na titulní kartičku týdne jsem použila bílou čtvrtku, domečkový papír ze sady a samolepící abecedu. Oboje z kolekce TAKE ME AWAY od Paige Evans - Pink Paislee.  Slunce a mráčky jsem vystřihla podle ruky :)


Nápis na fotografii v horní a prostřední řadě je podlepen zbytkem fialové čtvrtky, vlastně vše je ze zbytků z výroby přáníček a 12 stránky, kromě té domečkové. Kartónové kolečko s nápisem FAITH is bigger then fear (k fotce se dokonale hodí, neb chodím se synem na čínskou medicínu) najdete v papírových výřezech ke kolekci TAKE ME AWAY, zato výsek Really je od Amy Tangerin. 


Srdíčko ve spodní řadě mi zbylo z přáníček (více se můžete dočíst v tomto článku) je podlepené pruhem papíru na dalším zbytku z kolekce. V pravém dolním rohu si můžete všimnout, že kus papíru chybí :), proto jsem všechny kartičky podlepila bílou čtvrtkou. Žlutý rámeček najdete v balení papírových výřezů a samolepící písmenka také zapadají do kolekce.


Poslední kartička je ozdobena kouskem papíru - koberce a papírového výseku pohovky. Ač jindy bych se snažila výsek použít celý a nestříhat, tady se mi hodil tématicky, ne velikostí a navíc při probírání se mi poslední chybějící nožička utrhla, takže by stejně nebylo možné ho použít celý. 
No a na poslední fotce (jinak takhle se koukáme s klukama na pohádku:) zlaté a růžové srdíčko je opět od Amy Tangerine. 

  
No a tady je to slíbené malé překvapení - náš čtvrtý týden tohoto roku. 
Od rozdělané práce se neodchází, to je prastará pravda. Ale já potřebovala uspat mladšího syna. Takže jsem se zvedla, čehož využil ten starší a chopil se lepidla i nůžek a takto zpracoval náš chřipkový týden. No a nejvíc mě pobavila hláška "Mami, tak já už jsem to dolepil, tak máš teď čas na to si se mnou hrát!" Od září nastupuje do školy, tak třeba pak napíše za mě i článek :) Já jdu dopsat texty a založit do alba.

Mějte se krásně, doufám že jsem Vás inspirovala i pobavila a příští pondělí se těším!

J.

P.S. A pokud jste také vytovořili něco z kolekce TAKE ME AWAY, pochlubte se na Instagramu s #scrapylife #takemeaway

 


4 komentáře:

  1. Tak to nema chybu!! Synkova hlaska to zabila, odted bude tvoji praci delat za tebe, vid :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaru, nemohla jsi malého vychovat lépe :-D Tak ti asi začne lehárko, když to vezme za tebe. Už se těšíííííím na příspěvek :-)

    OdpovědětVymazat