středa 21. února 2018

Project life album 2017 - 4/2018 razítkuji abecedu





Chtěla jsem spojit návštěvu ZOO s kolekcí Oh Happy Life. Papíry jsem si připravila a začala hledat vhodnou abecedu. Prohledala jsem svou zásobu a nic vhodného nenašla. Udělala jsem si tedy svou "vlastní".











Použila jsem rozvržení kapes typu F a 2/3 typu H. Aby celá stránka nebyla moc barevná, tak jsem jako podklad použila kostičkované kartičky. Je to zajímavé zpestření oproti čistě bílým kartičkám.


Ze sady papírů Oh Happy Life jsem si vybrala tři, na které jsem si narazítkovala potřebná písmenka černým StazOnem. Na vytvoření barevné abecedy tedy nepotřebuji barevné razítkovací polštářky. Na hlavní kartičku jsem ještě použila proužek z jiného papíru a acetátovou ozdobu, tu jsem trochu sestřihla, aby se mi vešla na prázdnou část fotografie.


Na akrylový bloček jsem si vždy připravila tři písmenka z razítkovací abecedy Outline Letter. Natiskla jsem si je pokaždé na všechny tři papíry a vznikla mi tak zásoba písmenek. Tato abeceda je skvělá na vystřihování, šlo mi to skoro samo.



Snažím se dělat i výplňové kartičky. Tato papírová ozdoba autobusu z balíčku ozdob Oh Happy Life se mi na tuto stránku krásně hodí. Barevně i tématicky :).


Kromě výrazné abecedy celou stránku propojují ještě proužky ze stejné kolekce. Aby se mi barevně hodily, tak jsem použila i malé proužky, které zůstanou po odtržení stránky. Šipka ukazující na chybějící botu je z diářových samolepek Posh Planner Basics. U fotky s koněm mi vadily nohy slečny, proto jsem je schovala za proužky papíru a dozdobila plusky/křížky Creekside.


Zde je vidět kostičkovaná kartička, opravdu se mi líbí její kombinace s výraznou abecedou a proužky.


Abych ozdobila nakolážovanou fotku a rozbila trochu mřížkování, nalepila jsem na ni proužek ze sady papírů Oh Happy Life. Tyto extra stránky mám u Amy Tangerine moc ráda.

Toto je má stránka ze ZOO, jehož návštěvu mohu vřele doporučit. Někdy stačí jen papíry a razítkovací abeceda a stránka je hned na světě :).

Přeji krásné tvoření.

Ajka



10 komentářů:

  1. To je krásnej nápad! Vlastní abeceda :-) neměla bych na to vystřihování nervy, tak tě obdivuju. A stránka je moc povedená.
    Žanet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Ono to šlo opravdu skoro samo, oproti vystřihování kytek je to jen samé rovné stříhání :).

      Vymazat
  2. no ta abeceda je TOP! Nechapu, jak stihas vystrihovanky, wow! A prosim te, co je TIEBELE?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jani. Je to název africké vesničky, která je součástí Zoo (snad jsem to nějak nepomotala, konzultovala jsem to s jejich brožurkou :)).

      Vymazat
  3. TOP TOPůůůůůůůů! Pořád se těším až tu abecedu použiju i s tím pozadím a vždycky se toho nějak bojím. Teď vím, že už to musím opravdu vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ta abeceda je opravdu TOP a dají se s ní dělat psí kusy. Určitě vyzkoušej :).

      Vymazat
  4. Ajko to je super napad! A cele to mas moc pekne! Urcite se inspiruju 😜😉👏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Kájo :). Určitě taky vyzkoušej a těším se na tvé provedení :).

      Vymazat