pondělí 5. února 2018

Project Life Week 34/2016



Dnešní příspěvek bude tak trochu výlet - zpátky do minulosti. 
Inspirovala mě k jeho napsání Ajka. Po přečtení jejího článku jsem si šla zkontrolovat, zda mám rok 2016 hotový. Původně jsem si myslela, že ano, ale přeci jen pár týdnů mi ještě chybí. Jedním z chybějících byl poslední srpnový týden. Nechala jsem se ovlivnit natolik, že jsem použila i stejnou kolekci kartiček. Snad mi nedáte 5 za opisování :)
Zde je moje výsledná dvoustrana, kde jsem použila kolekci kartiček September skies výseky Finders Keepers a samolepky Oh Happy Life od mé oblíbené Amy Tangerine.


Jak už jsem psala výše kartičky jsou z kolekce September Skies od Becky Higgins, titulní kartička s názvem Road trip se mi hodila, neb jsme v tomto týdnu jeli pod stan do Itálie, se zastávkou v Rakousku. 
Samolepící abeceda s kterou jsem označila číslo týdne a cíl cesty je Teensy Tiny Alpha. 


Fotografii jsem ozdobila průhlednými samolepkami OH Happy Life a jedním papírovým výřezem Finders Keepers vše od Amy Tangerine.


 Další ozdobou jsou tyto papírové visačky se super hesly a zlatými akcenty.


Samolepka ze sady OH HAPPY LIFE od Amy Tangarine.
Tak a ještě dopsat texty a mám hotovo, jupíí!

Přeji Vám krásné pondělí, ať se Vám dobře scrapuje a dohání resty :)

A příště se těšte na projekt se srdíčky, když je ten únor a Valentýn!

J.

 


4 komentáře:

  1. Jesli nějaká pětka, tak leda 5 hvězdiček :). Myslím, že nikdo by neřekl, že je to stejná kolekce a to se mi na ní moc líbí. Tyto výlety do historie mám moc ráda :). Jen jsem zjistila, že text musím psát hned, jinak se z dopisování stane další restík. Děkuji za připomenutí těchto abeced, nějak na ně zapomínám a to je škoda. Moc krásná dvoustrana :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aji, děkuji moc za pochvalu a za inspiraci! Já texty píšu hned po vyfocení, kdybych to odložila, tak se k tomu nedostanu asi už nikdy :)

      Vymazat
  2. Jaru, krásný použití a kombinace těch kartiček.

    OdpovědětVymazat