pátek 23. února 2018

Project Life Week 52/2017

Hurááááááá, mé Project Life album 2017 je hotové. Mnozí z vás mé nadšení jistě pochopí. Ale nebojte, ještě mi chybí pár stránek třeba v tom předchozím Project Life albu z roku 2016 :-D




Opět jsem použila plastové kapsy typu A. Jsou pro mě nejlehčí a to hlavně když tisknu fotky. V tomto týdnu jich sice moc nemám, ale nijak jsem to nehrotila. Alespon jsem mohlazpracovat co nejvíc kartiček od Pinkfresh Studio z kolekce December Days a Oh Joy

Titulní kartička je krásný, předem natištěný papír s dárky z kolekce Oh Joy. Přidala jsem jen červené samolepky čísel jako označení týdne a datum pomocí  roller razítka.



Jak jsem se již v úvodu zmínila měla jsem poměrně málo fotek o velikosti 3x4 inch a tak jsem je nahradila kartičkami z kolekce December Days.

Předem natištěnou kartičku vlevo jsem jen dozdobila puffy samolepkami dárků z kolekce  December Days. Sice tam byly ty samé již natištěné, ale líbila se mi ta plastičnost puffy samolepek. Víte, které jsem nalepila? Je to ten zelený a ten s tou visačkou se srdíčkem. 

Pravá kartička je také předem natištěná. Jen jsem ji doplnila o sponky ze sešívačky a  nápis "DOMA" pomocí  samolepících písmen.



Další dvě kartičky kolekce December DaysVlevo jsem na předem natištěnou kartičku přilepila jen  puffy samolepku jelínka a doplnila o sponky ze sešívačky. 
Vpravo jsem vložila kartičku se zlatou folií (bohužel to není na fotografii vidět) a přidala text "NOVÝ ROK" pomocí  samolepících písmen.


Poslední je černo/bílá fotografie na kterou jsem nalepila dvě puffy samolepky kolekce December Days.



Děkuji za přečtení a příště se těším s příspěvkem z letošního roku. 

Přeji hezký pátek,

Charlotta


5 komentářů:

  1. Lotko zavidim, ze mas uz hotovo..... ja se zasekla u December daily a nejak nejsem schopna ho dodelat a jak uz ani neni vanocni nálada, tak se mi ani moc nechce.....a mas to moc pekne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kaji, dekuju :-), ale neboj, já mám zase teď kvůli dovolené, skluz v albu 2018 :-)

      Vymazat
    2. Hele, hele .... slovo skluz se vubec nevyslovuje! :D

      Vymazat
  2. Lotko, také závidím hotové album, mě ještě chybí 3 týdny z 2016 a 20 z 2017 :) No a ve 2018 se také něco najde a to nás dovolená teprve čeká :) Mě se líbí, jak máš celý prosinec v jednom stylu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Jaru, taky mi už toho yačíná dost chybět :-) a nově mám před sebou album z únorové dovolené. A děkuji za pochvalu :-)

      Vymazat