pondělí 29. srpna 2022

Únor 2022 ve velkém albu

Hezký den,

dnes pro Vás mám 3 velké strany z ročního alba. Jsou to dvě nedělené velké strany a pak jedna kapsičková ale bez kapsiček 😊

Do dvou velkých kapes 30x30 od Becky Higgins jsem zpracovala oslavu synových narozenin, které slavil na horolezecké stěně, kam chodí na kroužek. Jako podklad jsem zvolila dvě tyrkysové čtvrtky 30x30 cm - ta s kostkami je z kolekce Quarantined od Simple stories (stejně jako pruhovaná čtvrtka, kterou jsem použila na doplnění dvou tyrkysových) a druhá - čistě tyrkysová je z kolekce Art walk od Heidi Swapp


Co se týká doplňků a ozdob, tak jsem tentokrát moc neplýtvala a využila jsem jen pár puffy samolepek od Pinkfresh studio ze sady The best day plus srdíčka (ta už mi bohužel skoro došla) od Pebbles.


A takto vypadají obě stránky vedle sebe v albu.

Protože jsem chtěla mít dvě velke stránky vedle sebe, aby na sebe navazovaly, zůstala mi na každé druhé straně volná plocha. Jednu jsem využila k vytvoření jakoby kapsičkové stránky ale bez použití kapsiček.


Jako hlavní jsem zde použila papír se srdíčky z kolekce Quarantined. V této kolekci je mimo papírů ještě stránka s papírovými samolepkami. Vše je sice na téma Karantena, ale dá se využít i v životě bez karanteny 😉.

Samolepky, kterými jsem tuto stránku doplnila jsou od Echo park z kolekce Day in the life, jen nápis jsem vytvořila z písmenek kolekce Art walk ( jeden 30x30 arch obsahuje hrozně velké množství písmenek).


A zde je celá kartičkovo nekartičková stránka.

Doufám, že se Vám můj dnešní příspěvek líbil a v září zase "napočtenou".

Kája 





Žádné komentáře:

Okomentovat