středa 3. srpna 2022

Project Life Week 19/2022

 

Krásný den,

dnes jsem si pro Vás připravila stranu do alba z letošního roku. Ne, nedohnala jsem skluz, jen mnou otřásl ničivý požár v Českém Švýcarsku v minulých dnech a to hned dvakrát. Poprvé minulé pondělí, kdy hořelo teprve druhý den a my si jeli vyzvednout syna z tábora, neboť ho skolila angína. Zaskočilo mne, že je sloup dýmu vidět na 30km. A podruhé, když jsme na to samé místo přijeli po týdnu a ve vzduchu bylo cítit spáleniště. České Švýcarsko je naše srdcová záležitost a vracíme se tam velmi rádi, jsem ráda, že jsme letos na jaře stihli navštívit Pravčickou bránu, Hřensko, Edmundovu soutěsku a další turistické cíle, protože kdoví, kdy do těchto oblastí bude povolen vstup.

 

K ruce jsem si vzala maretiály od PinkFresh Studio, je to mix různých kolekcí, ale to je právě na tomto výrobci super, že se dají vzájemně kombinovat. Stránku jsem tentokrát neudělala kapsovou, ale jako scrapbookingovou, tak aby se mi vešlo, co nejvíce fotek.


 


Papíry jsou z kolekce a case of the blah, nápis týden z puffy abecedy Super cool, enamelky najdete v kolekci out and about a malá mintová abeceda je Simple and sweet a abych nezapomněla na rámeček, ten najdete u Becky Higgins.


Puffy samolepka palce a srdíčka je z archu Super cool a mini abecedka je mix Indigo hills 2 a Just a little lovely.


Enamelky patří do kolekce a case of the blah a kulatá samolepka, jež byla původně podlepená 3D polštářky, které jsem pro úsporu místa slepila, je z materiálu Out and about.



 

Pravá strana se nese ve stejném duchu, jen je doplněna samolepícími kapsičkami Snap, pro vložení více fotografií a také textu.


Papir je opět dvanáctkový a case of the blah, enamelky taktéž, mini puffy abeceda se jmenuje Indigo hills 2 a poslední fotka v rámečku od Becky Higgins se samolepkou z archu Super cool.

To je pro dnešek všechno, přeji Vám prázdninové dny, plné tvoření a slunce s minimem přírodních katastrof. A pokud hledáte ještě další inspiraci na tvoření, tak se můžete podívat na minulý příspěvěk z Českého Švýcarska a i na druhý díl a pokud hledáte tip na výlet, počkejte si do příštího článku.

Mějte se krásně!

J.



1 komentář:

  1. Jaru, krásně zpracované a mix všech možných písmenek vypadá skvěle :-) Jsem si jistá, že ten požár zasáhl u srdce úplně všechny :-( Ch.

    OdpovědětVymazat