středa 17. srpna 2022

Project Life: Všechno nejlepší

 Zdravím všechny čtenářky blogu a dnes přicházím s inspirací na narozeninový layout ve španělském duchu. Tak jako v mém minulém příspěvku, i tentokrát jsem zvolila kolekci Buenos Dias od American Crafts.


Nejprve jsem chtěla layout vytvořit ze vzorované acetátové čtvrtky, ale po bližším prozkoumání jsem se rozhodla, že její čas ještě nenastal a pro tentokrát jsem zvolila klasickou bílou čtvrtku. Vzor na folii mi byl však inspirací pro základ mého layoutu.

Na bílou plochu jsem natiskla vzory v ladících barvách s kolekcí papírů. Poté jsem vyrazila na Big Shotu kruhy, kolem nich vyšila rám, provázky a hurá, balonky byly na světě. Pod fotku jsem nenalepila jen papíry určené na scrapbooking, ale také obalový materiál z akrylových ozdob

Do rohu jsem nastřihala papíry, které jsem na závěr ozdobila bambulkovou stuhou z galanterie. Na závěr jsem na volná místa nalepila akrylové ozdoby a puffy samolepky.


I přesto, že tato kolekce hýří všemi barvami, moc dobře se s ní tvoří. Na layouty plné radosti je přímo stvořená. A aby se tvořilo ještě lépe, doporučuji vám, tak jako já, při tvoření z tohoto Španělskem inspirovaného materiálu pustit španělský seriál na Netflix Valeria. 


Přeji krásné dny a budu se těšit v září.

Darina


Žádné komentáře:

Okomentovat