pondělí 22. srpna 2022

Project life 2021 // Pár dní v květnu IV.

Krásné ránko! Jsem tu opět s novým článkem 😁 A opět ti ukážu dvě stránky z loňského alba.






Když v jednom z minulých článků Jaru použila produkty od Ali Edwards, tak mne nalákala, že jsem si "s Alinou" musela taky něco nalepit 😁 A tak jsem prohrabala svoji krabici "s Alinou" a dala se do práce 😁



První kartička je z Week in the life kitu a vedle ni jsem dala fotku západu slunce - ani jednu jsem nezdobila. Pod tím mi vyšla velká kapsa na 6x4 kartičku. Jelikož jsem měla připravené fotky naší večeře, kit byl jasný - Foodie! 😁 Z toho kitu jsem použila jednu kartičku a také chipboardové srdíčko. U Lotky vždy obdivuji, jak umí stránky propojit jedním prvkem, který pak opakuje ... tady jsem se o to pokusila bílou abecedou. Vím, že podklad je také bílý, ale chtěla jsem si navíc vyzkoušet "tón v tónu" a docela se mi to líbí 😎




Na sousední stránku jsem použila také kartičku s nápisem z WITL kitu. Na fotku jsem nalepila chipboard také z tohoto kitu. Pod kartičkou a fotkou jsem opět měla místo na 6x4 kartičku. Tu jsem vybrala z kitu Storytelling Basics Stories By The Year. Do této kapsy jsem měla nachystané dvě malé fotky, ale jedna z nich byla fotka vyholené packy s trochou krve a rozhodla jsem se ji schovat. Napadla mne odklápěčka ... no jo, ale jak ji udělat do PLka, které je v plastových kapsách, abych nemusela kartičku pokaždé vyndávat? No jednoduše! Prostě jsem plastovou kapsu nařízla a odklápěčku dírou prostrčila 😁 Odklápěčku vyrábím už několik let stejně - pomocí vellumu! Střihla jsem si kousek vellumu a přehla na půl. Poté jsem na něj nalepila fotky a je hotovo! Na tuhle odklápěčku jsem navíc použila i plastový "držáček" a na něj nalepila malý chipboard. Nakonec jsem to celé nalepila na kartičku, přidala nadpis abecedou a dopsala journaling... a je hotovo!






Fotek jsem na stránku měla připravených původně víc, ale jak lepím album s odstupem, tak se mi stává, že i tak ty několikrát protříděné fotky stejně ještě jednou projedu a některé vyřadím. Nevyhazuji je! Z nich pak lepím "miš maš" stránky do traveler's notebooku

Tak se někdy příště ahoj!
Bára


Žádné komentáře:

Okomentovat