středa 24. srpna 2022

Project Life Week 38/2019

 

Ahoj,

dnes mám pro Vás poslední prázdninový příspěvek, toto zase uteklo. V průběhu prázdnin jsme malovali pracovnu, tak se mi naskytl prostor pro trochu třídění a reorganizace materiálu na tvoření. Našla jsem tak pár zapomenutých pokladů, které jsem si šetřila na "až pak" jako třeba tuhle kolekci COOL Kid od Crate paper. Znáte? Máte ji také? A jestli ne, můžete si ji koupit na e-shopu, pár věcí se tam dá ještě sehnat.


Začnu hned úvodní kartičkou týdne, na bílou čtvrtku jsem nalepila kousek barevného papíru. Razítko pejska jsem si natiskla červenou barvou na bílý papír a vystřihla s malou bílou konturou, tak aby to vypadalo jako papírový výřez. Vlaječka společne s číslicemi je z balíčku papírových výřezů s tím, že osmička je acetátová. Label neboli štítek není tentokrát natištěný a vystřižený, ale najdete ho na archu samolepek. Jen malé upozornění, pokud na něj chcete psát, vemte si k ruce fix na fotografie, ať se Vám text nerozmaže.

Levou stranu jsem vložila do klasické kapsy A. Kartičky jsem si nakrájela z papírů či bílé čtvrtky. Pak už stačilo doplnit o samolepky či papírové výřezy či enamelky. Jedno pole 3x4 jsem vyplnila jen flitrovými hvězdami a na kapsu jsem nakonec ještě nalepila glossy accents lepidlem papírovou šipku. To mi zajistilo, že bude vždy směřovat správným směrem a ani se nepohne.



Pár samolepek má dokonce na sobě stříbrnou fólii, vypadá to moc pěkně, ale já to neumím vyfotit tak, aby se to hezky lesklo a bylo to vidět :(


Pravou stranu jsem pak vložila do kapsy s rozvržením typu X, kterou také moc nepoužívám, ale pokud máte víc fotek tzv. na stojáka je to trefa do černého. A hlavně to není tak nudné jako klasické L.


Tady jsem se Vám pokusila nafotit enamelku se třpytem, ale ani to moc nevyšlo. A na journaligové kartičce jsem použila zbytek papíru se zvířátky jako papírové výseky, abych ji trošku rozveselila barvou a ne jen černobílými pruhy.

A to je dnes ode mne vše. 

Přeji Vám krásný poslední týden prázdnin a nezapoměňte 1.září vykročit "Pravou, Štepánku, pravou!" A pokud vedete své děti poprvé do školky či školy, nezapomeňte si s sebou vzít foťák, ať máte co na podzim scrapovat.

J.

P.S. Hlavně nabitý foťák! 

P.S.II A ať se dětem líbí začátek nové etapy!





Žádné komentáře:

Okomentovat