pátek 19. srpna 2022

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2021 / Pár dní v květnu III.

Krásné dobré ránko! Dnes tu mám ukázku opět z květných dní v loňském roce 😁






Tentokrát jsem zalovila ve svých až skoro archivních zásobách a oko padlo na kolekci ALL HEART od Crate Paper. Tu mám tedy hodně ráda a už ji mám hodně vyzobanou! 😭 Dneska vám neukážu kapsičkové stránky, ale dva layouty. Ty jsem teď moc často nelepila.


Crafty babes

Na layoutu samozřejmě nesmí chybět trhání papírů ... zvlášť když už máte jen zbytky! 😁 Layout pvůdně neměl mít ani kousek bílého podkladu, ale to já prostě neumím a tak jsem na poslední chvíli ten zelený papír také utrhla a podlepila bílou čtvrtkou. Barevné pruhy papíru jsou z malého paper padu. Potom přišlo na řadu rozmisťování fotek ... to je vždycky věda! Pak jsem si pomocí pěnové abecedy nalepila nápis ... nejdřív na ruku, abych věděla, jak bude nápis dlouhý a jestli mám vůbec všechna písmenka. Je to takový můj návyk - průhledná fólie nebo pravítko mi prostě nefunguje. Layout jsem dozdobila samolepkami, puffy ozdobami a také enamelkami.







Copycat

Druhý layout jsem pojala trochu jinak ačkoliv jsem původně fotky měla také tři - jednu jsem nakonec na layout nedala. Papíry jsem opět trhala 😅 a tentokrát jsem je lepila do rohů a využila přitom i ten poslední zbyteček zeleného papíru! Potom jsem do dolního rohu nalepila fotky a nad/přes ně nápis. U toho jsem se trošku zapotila, protože jsem si nebyla jistá, zda budu mít všechna písmenka. Nakonec je taky složený z velkých i malých písmenek. Tuhle pěnovou abecedu prostě miluju! ❤ Nakonec jsem opět lepila samolepkypuffy ozdoby a také enamelky. Nezapomněla jsem ani na štítek pro journaling - k těmto fotkám prostě nemohl chybět!






A tady už je video tutoriál, jak jsem oba layouty nalepila ✂



Tak ahoj zase příště! Bára ❤



Žádné komentáře:

Okomentovat