pondělí 1. srpna 2022

Poslední loučení se školkou

Hezký prázdninový den všem čtenářům Scrapylife blogu,

dnes pro Vás mám dvoustranu z velkého 30x30 alba, jejímž tématem je loučení se školkou. Letos se se školkou loučila naše nejmladší, takže to bylo pro nás naposledy. Máme skvělou školku a hlavně paní učitelky ve třídě předškoláků, takže to bylo docela smutné, že už tahle kapitola pro nás končí.



Neměla jsem moc nápadů jak dvoustranu pojmout a tak jsem si na pomoc vzala sketch z internetu a podle něj jsem plus mínus stránku poskládala.

Obě strany jsou v kapse 30x30 a hlavní papíry (podkladové), ale i papíry, ze kterých jsem vyřezávala barevné proužky jsou ze sady Art walk od Heidy Swapp.  Snažila jsem se, aby k sobě obě stránky ladily, ale neměla jsem už všechny papíry ze sady a tak to byl docela oříšek.

 


Po delší době jsem využila pomůcku na lepení nápisů Thickers Straight od We are memmory keepers. Tahle pomůcka je skvělá pro souměrné nalepení nápisu. Písmenka si nalepíte kouskem na pravítko, aby byla tak, jak potřebujete (vzdálenost písmen, rovnost nápisu apod.), přiložíte na papír a část co není na pravítku nalepíte na papír. Pravítko pak sundáte a dolepíte zbytek. Nápis jsem vytvořila pomocí samolepící abecedy ze Stickers booku od Amy Tangerine

 

Stránky jsou zdobené jen málo - s využitím puffy samolepek. Motýlky jsem našla v sadě Truly grateful od Pink Paislee a srdíčka jsou ze sady Live life Happy od Pebbles.

 

A tady už jsou hotové jednotlivé stránky.  



A takhle vypadají stránky vedle sebe v albu :-)

 

Pro dnešek je to ode mne vše, ale budu se těšít příště " na počtenou".

Kája





2 komentáře:

  1. Kaji, to ani není možný, že už jde do školy, viď! Vždyť jsi ji měla před nedávnem v bříšku, vidím to jak dneska :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, Lotko, tak strašně to uteklo. Zatím je to pořád takový mazlík, ale to už taky nebude trvat dlouho....a s tou školkou se mi fakt loučilo těžko :-(

    OdpovědětVymazat