pondělí 5. září 2022

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2021 / Pár dní v květnu V.

Krásné dobré ránko! Dnes tu mám ukázku opět z květnových dní v loňském roce 😁






Jelikož Lotka chystá na dnešní večer naskladnění novinek převážně od značky PINK FRESH, říkala jsem si, že se na PF trošku naladím a dvě stránky si ze starší kolekce nalepím dřív, než se mi do rukou dostanou novinky. V polici jsem sáhla po kolekci se jménem KEEPING IT REAL


Tentokrát mi obě stránky vyšly vedle sebe, často se totiž stává, že z jedné kolekce lepím více stránek najednou ale ne vždy mi sedí za sebou ... v případě alba pro rok 2021, mi to moc nevadí, protože nemám vyhraněné týdny a tak se spíš dívám na fotky a přemýšlím, které kolekce se mi k nim budou hodit.





Na obě stránky jsem použila v podstatě stejné produkty ... Lotka už jich bohužel z této kolekce na eshopu moc nemá, ale i s papíry se dá parádně kouzlit! Já používám převážně papíry o velikosti 6x6 - album mám stále složené z převážně kapsičkových stránek a vzory z velkých papírů, tak na kartičkách moc nevyniknou. První stránka v kapsičkách vznikla celkem rychle. Mám už zajetý takový systém - začnu papíry/kartičkami, přidám fotky a k nim i štítky. Vše nalepím a začnu zdobit. Téměř vždy sáhnu po puffy ozdobách, enamelkách, papírových ozdobách a často také po tvarech vyražených raznicí. V tomto případě to byly tyto puffy ozdoby, puffy názvy, puffy hexagony, enamelky v barvách kolekce a z glitter zlaté čtvrtky jsem si raznicí vyrazila malá srdíčka.





Jelikož lepím převážně z malých papírů, často se mi stává, že musím papíry "nastavovat". Tentokrát mi to moc nevyšlo a kus papíru mi chyběl ... abych tento fakt skryla, vymyslela jsem si fintu s roztržením stánky a podlepením. 

... a tady už je video z procesu lepení ✂


Tak ahoj zase za 14 dní! 👋

Bára



Žádné komentáře:

Okomentovat