pondělí 19. září 2022

Project life 2021 // Pár dní v červnu I.

 Ahoj! Lotka naskladnila novinky a já si samozřejmě nějaké pořídila a nalepila z nich 2 stránky v červnu. Tak se na ně pojďme podívat!






Novinkových kolekcí naskladnila Lotka několik a já si vybrala novou kolekci od Pink Fresh, která se jmenuje LIFE RIGHT NOW. Nedávno jsem si sedla a dotiskla fotky z loňského června a července. Na to už mám takový "zajetý" systém a používám víceméně jen 4 velikosti fotek + občas nějakou větší na layout.


Jelikož kolekce neobsahuje kartičky, vybrala jsem si malý 6x6 paper pad a kartičky jsem si udělala. Kapsa mi vyšla v designu 2. Jako základ jsem použila bílou čtvrtku. K tomu jsem si vybrala papír s motivem kytičkek a okraje jsem otrhala a pak jsem vzniklý pruh papíru nalepila na kraj kartičky a zbytek ustřihla. Odstřižek jsem nalepila na spodní hranu druhé kratičky a pak jsem nalepla fotky. Sada papírů obsahuje vždycky jeden papír, který je vhodný na rozstřižení na menší ozdoby a ten jsem také použila. Kromě toho jsem stránku ozdobila také puffy ozdobami a enamelkami ze stejné kolekce.






Druhou stránku jsem lepila dost podobně, jen jsem si vybrala kapsu v designu 3. Z bílé čtvrtky jsem si nařezala kartičky a odtržky, které mi zbyly z kytičkového papíru, jsem otočila a nalepila je také na kraje kartiček. Na kartičky jsem nalepila fotky, potom papírové ozdoby vystřižené z papíru a nechyběly ani puffy odzoby.

 




A co jste z novinek ulovily vy? 
Těším se zase za 14 dní, Bára ❤


Žádné komentáře:

Okomentovat