pondělí 26. září 2022

Vzpomínky z výletu na zámek

Hezké, i když chladné, podzimní ráno,

dnes bych Vám ráda ukázala malé album z našeho výletu (výlet byl stejně malý, jako album :-D) na Chateau Herálec.

Tenhle výlet jsem dostala od manžela k narozeninám a tak tam nenajdete žádné z našich dětí - po strašně dlouhé době mám album bez detí....takže ani fotek není tolik :D

Když jsem kupovala velkou sadu papírů Art walk od Heidi Swapp, myslela jsem si, že některé z nich vůbec nepoužiji - zdály se mi takové moc vzorované a umělecké.... Ale na výlet na zámek se mi nakonec hodily naprosto perfektně :-).

Album jsem vyrobila s využitím pomůcky na tvorbu sešitků Book binding punch guide od We R . Ale udělala jsem jednu chybu - naštěstí se dala nakonec napravit. Na desky alba jsem použila vellumový papír ze sady Art walk, jenže mě nenapadlo, že když vellum na tolika místech prošiji a ještě ho pak budu otevíráním alba ohýbat, tak se prostě přelomí... Takže po několika prohlídnutích alba se mi desky roztrhly na dvě půlky.... Naštěstí jsem si vzpomněla na jedno album, které mi ukazovala naše Barča alias expertka na videotutorialy. Bylo to album, které mělo desky z papíru zalaminovaného v průhledné folii. A tak jsem své dvě pulky desek také zalaminovala (k sobě), pak jsem je přehnula, znovu udělala dírky a album celé znovu sešila... Škoda, že jsem si nevzpomněla na tenhle nápad hned na začátku, mohla jsem si ušetřit práci. Díky Baru :-)


                

Při tvorbě vnitřních stránek jsem vždy na dvoustranu použila stejný papír - na půlku celý a na druhé půlce alespoň jeho malou část, aby k sobě vždy ladily stránky, které jsou vidět společně.

Co se týká ozdob, tak jsem využila převážně puffy samolepky  a kombinovala jsem několik sad -  Brave and bold, Days of splendor, Let´s stay home a Keep it real.

Spali jste už někdy na zámku? 

Mějte se hezky a brzy zase "na počtenou".

Kája



Žádné komentáře:

Okomentovat