pondělí 3. října 2022

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2021 / Pár dní v červnu II.

Krásné pondělní dopoledne! Dnes vám ukážu, co jsem nalepila s druhou novinkovou kolekcí od Pink Fresh.


Kolekci, kterou vám dneska ukážu se jmenuje HAPPY HEART. U Lotky na eshopu najdete malé papíry a puffy ozdoby ... i s pár věcmi se dá hodně kouzlit! Kromě věcí z kolekce jsem si připravila také puffy od BoBunny a také drobné výrezy z glitter papíru z kolekce Indigo & Ivy.

A k papírům od PF se ještě vrátím ... za prvé ody kdy jsou oboustranné?! a za druhé taky tak nesnášíte, jak se po vytržení papíru celý blok papírů rozpadne? To mne vždycky může šlak trefit! 😁

Na první stránku mi vyšla kapsa designu 3 ... tedy dvě malé a jedna velká kartička ... z papírů jsem si jako obvykle udělala svoje kartičky. Vybrala jsem jeden papír méně výrazný a druhý hodně. Pod fotku, kterou jsem nalepila na výrazný papír jsem ještě nalepila vellum, aby fotka vynikla. V sadě papírů je vždy jeden, který se dá rozstřihnout na menší ozdoby a tím jsem také tuto stránku ozdobyla a nakonec přidala štítek a puffy ozdoby.
 





Na druhou stranumi vyšel layout! Ty jsem nedělala poměrně dlouho a skoro nikdy se nimi netrápím déle než 15 minut. Ze sady papírů jsem našla svůj oblíbený druh papírů, který PF často opakuje - elementy jen na jedné straně ... jenže co dělat, když papíry jsou 6x6 a já mám stránku 6x8? No přece "nastavit" papír! Někdy to ani nejde poznat 😁 Layout jsem podlepila bílou čtvrtkou a nakonec do alba založila v této kapse.





A tady už je klasické video z mého lepení :) 


Tak zase brzy, ahoj!
Bára


Žádné komentáře:

Okomentovat