pondělí 17. října 2022

Project life 2021 // Pár dní v červnu III.

Krásné pondělí! Dnes tu jsem s další inspirací z mého rodinného alba. ✂







Musím říct, že kolekce Life right now mne opravdu baví! Je hodně barevná, ale vlastně mi barvami hodně sedla. 

První stránkou, kterou jsem z kolekce nalepila je layout ve velikosti 6x8. Jako základ jsem si vzala bílou čtvrtku a na ni nalepila 4 papíry, které jsem roztrhla vejpůl tak, aby na pohledové straně zůstal viditelný bilý pruh, kde jsem papít utrhla. Fotku 6x4 jsem podlepila 3D pěnovými čtverečky. Stránku jsem pak dozdobila štítky, puffy ozdobami a enamelkami.





Druhou stránkou je opět kapsičková na kterou jsem použila tuto kapsu. Z papírů jsem si udělala kartičky 6x4 a na ně nalepila fotky. Na nebo přes fotky jsem napila nadpisy pomocí bílé pěnové abecedy (kterou naprosto zbožňuju! 😁). Opět nechybí štítky a puffy a enamelky.






Příště se těším zase s videem,

ahoj Bára!



Žádné komentáře:

Okomentovat