pondělí 24. října 2022

První školní den

Hezké podzimní ráno,

dnes pro Vás mám dvě stránky z našeho posledního prvního školního dne - do školy šla naše nejmladší ratolest 😊

 

První stránka je v kapse o velikosti 12x12 od Becky Higgins. Jako podklad jsem zvolila bílou čtvrtku, kterou jsem doplnila tečkami nacákanými štětcem. Dlouho jsem si doma "syslila" holčičí ozdobičky Loves me od Pebbles a tentokrát jsem je konečně použila - přece jen byl tenhle den hlavně dcery a i na fotkách je hlavně ona :-)

 

Některé papírové výseky jsem nalepila klasicky oboustrannou páskou a některé (třeba motýlky nebo srdíčko s nápisem love) jsem nalepila 3D samolepícími čtverečky, aby udělaly vystouplý efekt.

Druhá stránka je kapsičková - tentokrát jsem využila design A také od Becky Higgins

Nápis 1.školní den je z abecedového sešitku Color vibe Basic od Simple stories. Použila jsem bílá samolepící písmenka a číslice a nabarvila je červenou pastelkou, aby na stránce nápis vynikl. Další zdobení je opět z kolekce Loves me od Pebbles.

A co vy, proběhl u Vás také úplně první školní den nebo už máte mazáky školáky?

Děkuji za přečtení a brzy zase nashledanou zde na blogu.

Kája



Žádné komentáře:

Okomentovat