středa 19. října 2022

Project life: Miluju cestování

Zdravím všechny čtenářky blogu a dnes přicházím z jedním ještě letním příspěvkem. V našem albu se konečně objevila dovolená z loňské dovolené v Bulharsku. 



Na hlavní layout jsem použila rodinnou fotku. K tvorbě jsem zvolila papíry z kolekce Buenos Dias od American Crafts. Titulní nápis jsem vytvořila z puffy samolepek a nápis Bulharsko z papírových samolepky. Razítko mapy je už staré, ale na e-shopu Scrapylife je hodně podobné Europe od Studio Calico


Okolí fotky jsem dozdobila akrylovými ozdobami a kartonovou loďkou


Další radosti dovolené jsem zpracovala na PL stránce. Protože budu tvořit ještě samostatné album, zvolila jsem jen pár fotek. Na stránce jsou použity totožné papíry i ozdoby jako na layoutu. Přidávám pár fotek detailů.




Přeji krásné podzimní dny a budu se těšit zase za měsíc. 

Ahoj
Darina




4 komentáře:

  1. Dari, ta titulní stránka hned v úvodu je nádherná. Je tak svěží, že bych nejradší hned zasedla a šla tvořit :-) Charlotta

    OdpovědětVymazat