středa 5. října 2022

Project Life Week 39/2021

 

Krásný den milí scrap-nadšenci,

Baru si v pondělí připravila článek z kolekce od Pinkfresh Studia, ale naštěstí zvolila jinou než já. Dnes Vám tedy ukáži náš týden s materiálem Life right now. Z nabídky e-shopu na mě zbyly už jen papíry a enamelky, ale i s tím málem se dá vykouzlit celkem obstojná stránka. Nebo, aspoň myslím 😀

 

Pravou i levou stranu jsem vložila do klasické kapsy, tedy design A od Becky Higgins. Na úvodní kartičku týdne jsem použila 12-ti palcový papír ze sady Life right now. Stává se Vám to taky s novými papíry, že ten, co se vám líbí nejvíc, je krásný z obou stran? A pak se tam najde i takový, který vás nezaujme ani z jedné strany? 


 

Ale zpět k té kapse. Barevně hodící se písmenka se mi nechtělo hledat a tak přišli na řadu razítka. Přesněji Creative devotion a černá razítkovací barva. Nadpis i číslo týdne jsem si natiskla na vysokogramážní kancelářský papír a poté vystřihla a nalepila na kartičku. Nakonec jsem pár písmenek vybarvila fixem, aby to nebylo tak smutné, nudné a bezbarvé. Na stejný papír jsem si natiskla i label, abych měla kam napsat datum. Dozdobila jsem ho pár enamelkami


Jelikož se mi tento nápad zalíbil, pokračovala jsem ve stejném duchu i na journalingových kartičkách, jen s tím rozdílem, že jsem použila menší razítka a výsledný nápis podlepila 3D čtverečky. Abecední font je téměř totožný, ale písmenka jsou o 6 mm menší. Součástí jsou také malá razítka tvarů, jež jsem přetiskla barevnými polštářky přes ta černobílá písmenka. Použila jsem odstíny Sunflower, Pink Peony, Sky Blue a Fern Green.


Na pravé straně jsem jen vše zopakovala. Jen jsem doplnila jednu kapsičku o vyklápěcí okénko, tak aby se mi tam vešly všechny fotky z výletů. Ten týden jsme stihli tři, což je neuvěřitelné a hlavně z nich mám spostu fotek, počasí bylo krásné slunečné a světlo měkké.


Asi by z toho bylo i krásné minialbum, to ale až někdy příště. Nakonec jsem skoro všechny fotky nakolážovala.



A na pár z nich dolepila fráze vystřižené z papíru z kolekce Life right now.

To je pro dnešek vše a těším se na Vás za tři týdny tady na blogu.

J.



1 komentář: