středa 14. září 2022

Project Life Week 42/2019

 

Krásný zářijový den Vám přeji!

V tomto příspěvku bych Vám ráda ukázala další dvoustranu z alba s použitím kolekce Peaceful Heart od Jen Hadfield. Podzimní týden v podzimních barvách, no radši se mrkněte sami, jak se mi to povedlo či nikoliv.

 

 

Levou stranu jsem vložila do kapsy typu A. Na titulní kartičku jsem nalepila pár papírových výřezů, samolepku, ale i uplně malé odstřižky papírů, jež mají napodobit washi pásky. Samolepící abecedu jsem našla v rámci letního úklidu po malování a vůbec se mi nedaří rozluštit, která to je, takže přesný odkaz na ni nenajdete, ale podobnou můžete najit tady.

A protože je dost velká, doplnila jsem ji růžovou mini abecedou od naší Barči. A tip na to, když nevíte, co pořád fotit? Najděte si nějaké místo a snažte se ho minimálně v průběhu jednoho roku alespoň čtyřikrát vyfotit. Já to takhle praktikuji již třetí rok a fotím si výhled z kanceláře :) Ty proměny jsou neskutečné, třeba jen v průběhu deseti dnů na jaře či na podzim nastane obrovský rozdíl.


Dokonce jsem si tentokrát trhla i do papíru a přiznám se, jak to člověk zkouší častěji, jde mu to lépe a lépe ale hlavně, už tolik neprožívá to "trauma" že ho roztrhl :) Motýlek se zlatým akcentem je ze samolepkového sešítku.

 

Pravou stranu jsem vložila do kapsy Q od Becky Higgins. A vlastně jsou tam vložené jen fotografie z víkendu. Ze sobotního MEET papíru s Lotkou, Ajkou a Baru a pak tedy i s rodinou z chalupy, kde jsme skládali dříví do dřevníku, takže se k tomu skvěle hodil papír s letokruhy. Jen Hadfield tuhle kolekci materiálů spíš koncipovala k zaznamenání si třeba hodiny jógy, či vlastního uvědomění, wellbeingu a tak, ale dle mého je to i skvělá kolekce k zachycení víkendu na chatě či chalupě, obzvlášť pak na podzim, kdy se příroda zbarví do podobných barev jako na papírech.

 

V e-shopu sice již neseženete papírové výseky a samolepky, ale směle si je můžete vystřihnout z papírů, tak jak jsem to udělala já. Tak hurá do toho a dílo je hotovo. Za tři týdny se na Vás opět těším s dalším článkem.

J.


 



Žádné komentáře:

Okomentovat