pátek 28. července 2017

Project Life Week 28/2017


Víc jak půlka roku za námi a já jsem ve svém PL albu stále aktuální. A jediné komu za to vděčím je vlastně vám, kteří Scrapylife sledujete. Bez vás bych sice měla motivaci, ale asi ne tak silnou a tak vám zde dnes představím 28. týden. 


Je vidět, že jsou prázdniny, dělám víc koláží, protože s tím jak je syn mimo školu je prostě víc fotek. Zatím se, ale stále držím dvoustrany a neroztahuju se do více kapes. 

V tomto týdnu jsem zvolila kolekci Project 52 Fresh Edition (Becku Higgins), kterou jsem spolu s fotkama vložila do kapes typu A (Becky Higgins)



Na předem potištěnou kartičku se štítkem jsem nalepila nápis "hello", který jsem vystřihla z jiné kartičky této kolekce. Jednotlivé proužky jsem podlepila 3D samolepkama. Nakonec jsem pomocí roller razítka natiskla datum a číslo týdne. "WK" a "#" jsem napsala rukou. 


Kartičky na text jsem zvolila všechny stejné. Jen ty starorůžové etikety jsou v kolekci  na podélných kartičkách a tak jsem jen štítky vystřihla a přelepila na jiné čtverečkované na výšku. Následně jsem pomocí silikonových razítek doplnila texty "YESTERDAY", "TODAY" a "TOMORROW"; cvakla sešívačkou (jen tak pro ozdobu) a nalepila enamelkové hvězdičky.  


Na "zředění" čtverečkovaných kartiček jsem zvolila jednu s linkama a výrazným pruhem, kterou jsem doplnila opět o enamelkové hvězdičky jen v jiné barvě. 

Na některé fotografie jsem sešívačkou připevnila papírové výseky (die-cuts) z té samé kolekce Project 52 Fresh Edition (Becky Higgins).

Děkuji za pozornost a příští týden na počtenou.

Hezký víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat