pondělí 17. července 2017

PL Week 21 v růžovo-oranžové kombinaci

Dnešní příspěvek do PL alba 2017 je pro mě v opravdu netypických barvách - růžové a oranžové (což je má asi nejmíň oblíbená barva ze všech). Občas to ale vyjde tak, že zkusíte něco mimo vaši komfortní zónu a ono to překvapivě funguje :-)










To se to stalo tak, že se mi líbila světle šedá květovaná kartička z 52 Fresh kolekce a chtěla jsem ji použít na jeden náš pozdně jarní týden, kdy bylo počasí spíš tropické, ale nechtělo se mi ještě vytahovat plameňáky a ananasy. Během doslova minuty jsem k ní našla další ladící kartičky ve své hromádce (kartičky mám rozdělené podle barev).




Černobílá kartička pod sladkým hamburgerem (mimochodem je to asi nejlepší dezert, jaký jsem kdy jedla) je z Everyday Core kitu. Ten patří taky mezi moje nejoblíbenější a nejpoužívanější pro jeho neutrálnost. Trojúhelníková kartička je vytištěný vzor na papír, tu v obchodě nenajdete.




Titulka byla samozřejmě předem jasná, jen jsem ji doplnila razítkem s datem. Růžová podkladová kartička a journalingová "Saturday" s vodovkovým efektem jsou obě 

ze staršího Core kitu - Inspire od Becky Higgins, který mám stále moc ráda.
Puffy samolepka žluto-oranžové ytičky je od Pinkfresh studia - že je dole do rovna seříznutá byla chyba na aršíku, ne můj záměr, ale sem se to skvěle hodí a nemusím tak "kazovou" samolepku vyhazovat, dřevěné/dýhové kolečko s nápisem "Naše zlatíčka" je pak od naší Barči.





Jsem i přes barevnost stránky spokojená a pomalu se prokousávám dalšími týdny, i když v létě to jde pomaleji, než bych si přála. Jak na tom jste s tvořením o prázdninách? Baví vás to stejně a najdete si volnou chvilku, nebo raději užíváte tepla, výletů a tvoření si schováváte na zimní měsíce?


Těším se za měsíc s něčím malinko jiným, než klasické PL.



Žanet


Žádné komentáře:

Okomentovat