pondělí 10. července 2017

Project Life - 21. týden 2017 - začíná nám "okurková" sezona


Ano, ano, už i na mě došlo... Okurková sezona je tu a v tuto dobu opravdu není čas ani prostor vymýšlet různé vychytávky a originálnosti do Project Life alba. Začíná období - co nejrychleji zpracovat týden a rychle vymýšlet, co dělat, hlavně nebýt doma... 





Vzala jsem si tedy k ruce papír z kolekce Magnolia Jane, nějaká písmenka, samolepky, výseky, enamelky, washi-pásky, razítko, dřevěné ozdoby a epoxy ozdoby a rychle, rychle, ať je dílo hotové.

Na úvodní kartičku jsem použila papír z kolekce Magnolia Jane, nějaké washi-pásky, nálepky z diářové kolekce od Heidi Swappkartičku od Heidi s květinami, ale nehodil se mi nápis, který byl uprostřed, tak jsem ho přelepila růžovým kolečkem, na to nalepila číslo týdne. Pak už jen narazit datum razítkem od Heidi Swapp a nějaké to šití a je hotovo.


V počítači jsem si udělala koláž z fotek, kde se fotky překrývají rohy. Uprostřed jsem jen nalepila washi-pásky ladící k barvám kolekce od Heidi Swapp, nalepila epoxy ozdoby od Amy Tangerine a kartička je hotová i bez papíru.


Zdobení je podobné i na další kartičce, ta je jen podlepená výše uvedeným papírem, nalepené washi-pásky, epoxy odzboby, vellum a šití.


Tyto kartičky jsou polepeny nálepkami z této sady, přidala jsem pak už jen pár enamelek a washi-pásku. Kartičky jsou uprostřed rozstřižené, aby se vešly do kapes 3x4 inch.


Tady jen opět v rozích nálepky z diářové kolekce...



Ke květinové stránce se hodí i květinové dřevěné výseky, ty jsem vystřihla z obdélníku plný květin, který je z dílny od Heidi Swapp.


Poslední kartička je ohnutá, pod ní je journaling celého týdne a na ní je nalepený výsek z Live More kolekce, který je podlepený washi páskami.


To je ode mě dnes vše a těším se zase příště.



Žádné komentáře:

Okomentovat