středa 5. července 2017

365project


Asi už jste o něm slyšely - projekt, kdy každý den vyfotíte alespoň jednu fotku. Pro nás "skrepařky" denní rutina a naprosto samozřejmá věc. Tak proč s tím sem lezu? Protože jsem se rozhodla pojmout ho trošku jinak a a abych si zapamatovala, kdy jsem s ním začala, vytvořila jsem si stránku do alba.





Můj 365project je trošku challenge - černobílý, focený zásadně na můj Olympus a každý den soubor více fotek. A proč? Protože telefonem fotím pořád a Olíka vytáhnu ze skříně jednou za uherák a ještě většinou nejsem s výsledkem spokojená. Snažím se teď fotit tak, aby to za to stálo, trénuji si oko a techniku. Díky 365projectu objevuji nové a nové možnosti, jak fotit a hlavně co fotit. Třeba takovou streetku (streetphoto), tu bych si vyfotila moc ráda, jenomže u nás lidi moc po ulicích necourají a když už trefím "špičku", zjistím při zapnutí foťáku, že mám paměťovku zapomenutou v počítači. To chceš!

Přejdeme ke stránce v albu ;). Použila jsem opět mé oblíbené kapsy typu A, kartičky jsou z kolekce Favorite Things Edition - moc se mi líbí ta "mint" modrá společně s černobílou fotkou, přijde mi, že k sobě dokonale ladí. Fotky jsem si vytiskla ty, které se mi zatím líbí nejvíc, a samozřejmě jsou podlepené bílou čtvrtkou.


Úvodní kartička je dotvořená pomocí dvou abeced - puffy číslice jsou ze sady Snow & Cocoa, droboučká kulatá písmenka jsou Doodlebug Swiming Pool Teensy Tiny Aplha. Tyhle sady mám 3 - světle modrou, černou (tou jsem tvořila nápis Reasons na velké journalingové kartičce) a bílou. Tu jste mohly vidět v mém minulém příspěvku. Je super, že na jednom plátu samolepek jsou 3 styly písmenek, které se dají na stránce krásně kombinovat. Nevýhodou pak na druhou stranu může být, že jsou skutečně tiny, tedy droboučké. Sice z nich můžete vytvořit super dlouhý nápis, ale jejich lepení je piplačka. Já si pomáhám šídlem, protože prsty jsou na tuhle titěrnost až moc neohrabané.



Aby stránka nepůsobila moc chladným dojmem, doplnila jsem ji zlatými prvky - flitry, washi páskou a samolepkami. A i jedna mint enamelka se najde.




Znáte aplikaci Collect? Já ji miluji! Používám jí víc než rok a hodně mi pomáhá při dohánění skluzu. Kouknu do appky a hned vím, co se ve kterém týdnu dělo a jaké mám k dispozici fotky. A kromě toho si do něj teď vkládám projektové fotky. 



A pokud by vás zajímalo, jak si v projektu vedu, můžete navštívit můj blog, kam každý den vkládám vyfocené fotky.

Tak co, nepůjdete do toho se mnou? Vyzkoušet si něco nového? :)

K.


Žádné komentáře:

Okomentovat