pondělí 24. července 2017

Project Life Week 26/2017


Nastala malá změna a tak se budeme na Scrapylife blogu sektkávat i některé pondělky. 

Dnes vám představím 26. týden tohoto roku. V albu ho mám hned za týdnem číslo 24...


...a to z prostého důvodu. Neměla jsem dostatek fotek a tak mi stačila jedna a půl strany kapes a za druhé, 24. týden mi přesně takovou (půl kapsu) nabízel. Nevadí mi, že sem tam mám v albu týdny na přeskáčku. Kdo to za několik let bude řešit, že!?! :-)

Jako kapsy jsem si tedy zvolila typ H a klasický typ A (oboje Becky Higgins). Ještě nikdy  (alespoň myslím) jsem nepoužila sadu kartiček Better Together Core Kit (Becky Higgins) a tak jsem se pro ni tentokrát rozhodla. Kolekci Better Together pro Becky Higgins vytvořila úžasná Amy Tangerine a nezůstalo jen u kartiček, vytvořila rovnou celou kolekci všech možných doplňků.

Jako titulní kartičku jsem použila tu s nápisem "Too soon to say goodbye", která ve mě evokovala, že v tomto týdnu ještě není čas říci pápá druhé třídě mého syna. Hrozně to letí... Doplnila jsem jen datum daného týdne pomocí roller razítka.


K některým událostem v tomto týdnu jsem měla hodně fotek a tak jsem v Picmonkey vytvořila kolekce. Po vložení všech fotografií do plastových kapes jsem zjistila, že mám jen tři místa na kartičky o velikosti 3x4 inch a tudíž málo místa na texty. Ikdyž jsou tyto kartičky celé předtištěné, včetně banerů s nápisy, rozhodla jsem se je alespoň trochu obzvláštnit pomocí sponky ze sešívačky. 


Nedostatek místa na text na kartičkách o velikosti 3x4 inch jsem vyřešila tak, že jsem na fotografie nalepila a následně pomocí sešívačky připevnila barevné etikety. Následně jsem je pak doplnila o Phrase (textové) samolepky Mix No.1 (Pinkfresh Studio)

Etikety si můžete pořídit hned několika způsoby - koupit si již předem natištěné - škála je nekonečná; vytisknout si své pomocí razítek nebo si je stáhnout na internetu a následně vytisknout. 


Děkuji za pozornost a teším se v pátek u dalšího příspěvku,

    Charlotta


1 komentář:

  1. Super! Ja jsem z BT udelala zatim jen jednu stranku, je to nejaky moc barevny na me :D

    OdpovědětVymazat