středa 19. července 2017

Holčičí super výlet - úvod

Ahoj :), jsem tu s další stránkou z mého alba. Asi jste postřehli, že na ní zase nejsou žádné fotky, ale nebojte, to přijde - příště ;). Tahle stránka je totiž úvodní stránkou k dalším minimálně dvěma, které chystám k holčičímu výletu. Fotek zase milion, na jednu stránku by se nevešly, tak jsem se rozhodla do svého klasického alba vložit takové "minialbum" . Snad se chápeme :D.



To jsme totiž s holkama spáchaly hurá akci a vyrazily na víkend k Velké Americe. Snad chápete, že odtamtud se s jednou fotkou odejít nedalo :D. K tomu připočtěte spaní v autě, nádherné počasí a 3 foťáky a hned je jasné, že to jinak než s tisícem fotek a minimálně dvěmi dvoustranami v albu skončit nemohlo. 


Barevnou kombinaci jsem záměrně zvolila v přírodních tónech a doplnila ji dřevem - protože příroda a protože výlet, dá rozum. Oprášila jsem mé dlouho nepoužité kartičky z kolekce Dear Lizzy Neapolitan, přidala dřevěný nápis LOVE z value kitu Note to self a dřevěnou abecedu Cool Kid Play. Je boží, akorát mi dost schází diakritika, musím ten nápis nějak dovymyslet. A aby bylo jasné, že budou následovat fotky, nalepila jsem na spodní pravou kartičku buttonek s foťáčkem. K tomu trocha zlata a enamelek, protože holčičí výlet, chápeme. Všechny tyto doplňky jsou od Dear Lizzy. Mám ji ráda, holku jednu.



Ameriku doporučuji, je to nádherné místo. Pokud se chcete vyhnout davům a dát si třeba snídani na jejím kraji, doražte na místo hned ráno ;) - my byly kolem 9 a jen, co jsme se dostaly zpátky k autu, tak už bylo narvané parkoviště. Do té doby jsme tam byly samy.


Tááákhle krásné to tam je :)

K.


Žádné komentáře:

Okomentovat