středa 26. července 2017

Project life album 2017 - první stránka v březnu



Došlo i na mě a pořídila jsem si krásnou kolekci P52F, kterou pro Becky Higgins navrhla Liz Tamanaha. Je to stejná osůbka, které navrhla i Midnight a Everyday. Tedy už jen to jméno značí, že nemůžete sáhnout vedle.




Jak jistě víte, kolekce se nedá dělit, protože obsahuje 52 kartiček, které nesou označení týdne. Mám z toho celkem radost, díky této vychytávce mám velkou zásobu bílých kartiček a velké množství kartiček zároveň poslouží jako náhrada za sadu papírů, která ke kolekci není.



Na úvodní kartičku jsem použila Clara puffy abecedu od Studia Calico. Je moc příjemná na dotek a bílá barva nenaruší fotku. Stránka má rozvržení kapes typu F a je spíše v odstínech zelené.



Stejně jako Lotka jsem použila štítky. Líbí se mi možnost díky nim psát i na vzorované kartičky a pak malými štítky podlepovat ty velké. Určtě doporučuji tato razítka Labels Stamps&Die. Díky nim provětráte zásobu razítkovacích barviček. Dále jsem také použila enamelková srdíčka Finders Keepers a puffy samolepky do diáře od Day 2 Day.


Na této fotce je vidět, že kartičky používám opravdu jako papíry. Dvě posloužily jako podklad pod fotku a jedna jako oživení kartičky, kde jsem nechala vyniknout její oblý roh. Nápisy, kromě úvodního, jsou z úžasné série abeced od Daily Flash a to konkrétně Snap Peas (konečně jsem použila zelenou).



Zde můžete vidět druhý typ abecedy, kterou balení obsahuje (a písmenek je tam hodně). Krom enamelových srdíček jsem použila i enamelové tečky Mix No. 1, které jsou jasně zelené. Zároveň jsou i trochu silnější a proto je jejich stříhání obtížnější.

Toto byla má zelená stránka z kartiček kolekce Project 52 Fresh. Tedy kromě jedné, která je z kolekce Currently.  Použila jsem ji na protější stránce a zde se její zelené pozadí hodilo (objevíte ji?).

Přeji krásné tvoření a těším se u dalšího článku,

Ajka.


Žádné komentáře:

Okomentovat