pátek 21. července 2017

Project Life Week 24/2017



V tomto týdnu jsem měla poměrně málo fotek a tak jsem se rozhodla, že nebudu tvořit dvě 12inch stránky, ale jen jednu a půl.  Pro "změnu" jsem opět použila kolekci LIVE MORE (Pinkfresh Studio)

Podívejte se ZDE, jak variabilní tato kolece dokáže být. 


Jak jsem se již v úvodu zmínila použila jsem jen jednu plastovou kapsu o velikost 12inch - typ A (Becky Higgins) a druhou typ H (Becky Higgins). Oba typy kapes budou donaskladněny v e-shopu Scrapylife koncem července 2017. 

Titulní kartičku jsem vytvořila z papíru o velikosti 6x6 inch, kterou jsem uřízla na požadovanou velikost 4x6 inch. Na ni jsem nalepila papírový výřez "EVERYDAY magic"; samolepkami číslo týdne a nakonec jsem roller razítkem natiskla datumy. 



Všechny kartičky jsou vytvořené papíru o velikosti 6x6 inch, které jsem uřízla na požadované velikosti 4x6 inch nebo 3x4 inch. 

Pokud se mi kartička zdála být hodně barevná a text by na ni nebyl asi moc vidět, rozhodla jsem se nalepit ještě jiný, světlý kus papíru z dané kolekce a k tomu jsem přidala štítek ze sady papírových výřezů


Všechny kartičky o velikosti 3x4 inch jsem doplnila o samolepící ABC. Některé jsem k tomu doplnila o mé oblíbené samolepky s předtištěným textem a přidala enamelkové srdíčko. 



Přeji krásný víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat