pátek 13. května 2016

Project Life - týden 13 - část druhá

Je tu další pátek a s ním i můj pravidelný příspěvek. Tentokrát je to pokračování 13. týdne. První část si můžete prohlédnout zde. Jsem ráda, že moje kolegyně Adéla ve středečním příspěvku končila větou: A kam jezdíte v krásném počasí na výlety vy?  Mohu na to navázat a říct: Adél, my například sem...









Začneme sobotním výletem do Zoo parku Radonice. Kartičky z kolekce Sweet od Becky Higgins a fotografie  jsem opět vložila do mé  oblíbené kapsy z této sady od Simple Stories.

Na úvodní fotce jsem využila plechu na ohrádce pro kozy a ve foto editoru napsala přímo na fotku nápis ZOO park Radonice:


Propojení celé stránky je pomocí samolepící abecedy a transparentních samolepek:




Z druhé strany již zmíněné kapsy je náš nedělní výlet na zámek Berchtold:

K fotografiím jsou použity kartičky z kolekce September Skies od Becky Higgins:


a z novinkové kolekce Currently taktéž od BH:


Protože fotky ani kartičky další zdobení nemají, mohu se s vámi pro dnešek rozloučit.

Krásný víkend všem!
Petra


5 komentářů:

  1. Tak to je celkem vtipný. Výlety do těchto dvou míst u mě čekají na zpracování. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné, Peti, a ty výlety jsou parádní!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Berchtold a Radonice též zbožňujeme, navíc jsou na té "správné straně Prahy" . Krásné stránky :-)

    OdpovědětVymazat