středa 11. května 2016

PL- velikonoční pondělí

Z března mi chybí už jen kousek, vlastně jen posledních pár březnových dnů, ale i tak mi vystačily na jednu velkou a jednu menší stránku. Stránky jsou tentokrát zase hodně o fotkách, ve volném prostoru jsem použila kartičky z kolekce Favorite things od Becky Higgins. Celkově je svou barevností taková "živější", ale má i pár kousků v jemnějších barvách.

Na levé straně je kapsa o velikosti A4 v designu 4 a v ní tři fotky a jedna velká ozdobená karta. Tentokrát jsem zase vytvořila koláže a pár řádků textu jsem umístila přímo do fotky. Už druhý rok jsme na velikonoční pondělí vyrazili do pražské Zoo. Letos bylo překrásné počasí a tento den jsme si moc užili. Navíc mají teď happy mondays a děti mají vstupné jen za 50,-. Minulý rok jsme měli roční permanentku, s ní je pak cena za vstup taky parádní.







Na velkou kartičku jsem použila pár puffy samolepek a motiv foťáku, která je vystřižený z krabičky od PL sady od Kaisercraft a podlepený 3D páskou.


Druhá strana je v kapse designu A. Kvůli barevnosti jsem dvě fotky vytiskla v černobílé variantě, ale asi si budu muset ještě pohrát s tiskárnou, protože vyšly opravdu hodně tmavé. Jsou zde také fotky ze Zoo. Například těch s lázeňskou oplatkou u ledního medvěda máme už asi deset. Výhledově chci udělat ještě nějaké časosběrné obrázky.

Zdobení je opět minimalistické - puffy samolepky a enamelky.


A kam jezdíte v krásném počasí na výlety vy? 
Přeji krásné jarní dny.
 

Adéla


2 komentáře:

  1. Adél, to srdíčko nahoře se mi mooooc líbí, máš to krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani! To je hotová kartička, proužky jsem nelepila. :) Jen jsem pár slov zvýraznila pomocá glossy accents, ale stejně to není moc vidět. :)

      Vymazat