středa 18. května 2016

PL - únor 2014

Protože mi třídění dubnových fotek zabírá více času, než bych si sama přála, zalistovala jsem ve svém PL albu a v tomto týdnu vám představím jedny z mých prvních stránek. Sama si album ráda prohlížím a podivuji se nad tím, jak dcera roste a zároveň sleduji, jak se můj přístup k PL mění a vyvíjí. Dříve jsem hodně využívala fotky, které zabíraly celou kapsu, teď mám v oblibě spíše fotky se širším bílým rámečkem a celkově světlejší barvy...









Krom svých oblíbených kapes v designu A jsem použila kapsu s prostorem pro větší fotku. Všechny kartičky jsou z krásné kolekce Dreamy, která je plná jemných pastelových barev. Kartičky s výraznými nápisy si vyloženě říkají o naříznutí, aby překrývaly vloženou fotku. Stačí pak už jen pár enamelek k oživení a sestavení stránky je hotové během chvilky.



Texty jsem tentokrát psala ručně, protože se toho zase tolik nedělo. Pár nápisů je vyrobeno dymoštítkovačem na průhledné pásce. 
Při tomto nahlédnutí do minulosti jsem si uvědomila, že při týdenním PL jsem více používala obrázky z běžných dnů, které mi při měsíčním PL přijdou nadbytečné - jako např. chystání balíků, sushi k obědu atd. Každý způsob má tedy něco do sebe...


 Na jednu z kartiček jsem si nalepila "masku" - dva srdíčkové výřezy a natupovala okolo razítkovací barvou.


Ráda požívám i papírové dortové krajky. Zde v kombinaci s enamelovým srdíčkem, těch není nikdy dost.


Děkuji za přečtení.
 
Adéla



Žádné komentáře:

Okomentovat