úterý 17. května 2016

Můj život s Vámi - PL Story inspirace

Dnes za vámi přicházím o několik dní dřív. A to s inspirací pro vás. Jak jistě víte, Scrapylife na začátku měsíce vždy vyhlašuje PL Story. Tentokrát je to krásné téma - MŮJ ŽIVOT / MY LIFE.

Využijte možnosti vyhrát 200,- Kč poukaz na nákup do Scrapylife e-shopu a překvapení ze Scrapylife Novinek...









Původně jsem chtěla zpracovat své časové milníky jako Charlotta. Zjistila jsem ale, že bych se v podstatě opakovala. V jedné z předchozí PL Story jsem zpracovávala téma - Moje čísla, kde mám již tyto milníky zpracované.
Stránku jsem tedy pojala jako můj život s klukama.
Kapsu jsem zvolila z mé oblíbené sady od Simple Stories. Tentokrát však s rozvržením na výšku.
Na úvodní kartičku, která je z kolekce Doodle od Becky Higgins, jsem z jiné kartičky vystřihla nápis WITH YOU  a přilapila ho ke kartiččce pomocí 3D lepíků.



Dále jsem použila čistě bílé kartičky, na které jsem pak dolepila fotky a ozdoby. U společné fotky jsem z menších kartiček 3x4, také kolekce Doodle,  vystřihla nápis best ever a srdíčko s nápisem LOVE YOU


Na menší fotky jsem pouze nalepila jednobarevné samolepky, které vypadají jako tah štětcem. Jsou z kolekce Better Together od Amy Tangerine. Konkrétně pak z tohoto Sticker booku.


Na fotky 6x4 jsem pak ze stejné kolekce použila washi pásku z nápisem LOVE a z již zmíněného Sticker booku samolepky srdíček.


Doufám, že jsem vás aspoň trochu inspirovala a zapojíte se i vy do této PL Story. 
Krásný den
Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat