úterý 31. května 2016

Dnes na Scrapylife stole - ranní ptáče...

Tak dnešní den na Scrapylife stole začal už před pátou ranní :-) Jak já to ticho a klid (v centru Prahy) miluju! 

Udělala jsem si hrnek kafe a na hodinku zasedla do svého tvořivého koutku...





... jsem docela ve velkém PL skluzu, tak jsem se ho pokusila zas o trochu zmírnit.




Ale hlavní náplní dne je příprava na večerní naskladňování NOVINEK do Scrapylife e-shopu


Přeji krásný den a veřer od 20:30 se těším při naskladňování,

Charlotta


3 komentáře:

  1. Zase novinky...achjo :-) jeste jsem ani nevyuzila vsechny minc veci, ktere mam a uz premyslim o novych... ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja to o pul devate nestihla a ted jsem jen pres mobil,tak doufam,ze jeste neco zitra na me pocka. ;-) (Verca S.)

    OdpovědětVymazat