pátek 20. května 2016

Můj puntíkatý diář a náš duben

Zdravím všechny diářové nadšence! Dnes vás opět nechám nakouknout k sobě do diáře. Tentokrát je to měsíc duben.


















První vám ukážu měsíční přehled. Sem ve zkratce zaznamenávám vše, co nás čeká, co jsme dělali, atd...



Pak následují klasické týdenní přehledy. První dubnový týden měl pouze tři dny, které vyšly na víkend. Ty jste už mohli vidět v mých předchozích příspěvcích.



Další týdny jsme si krásně užívali sluníčka, sbírali jsme pampelišky na med, hráli tenis, atd...


V šestnáctem týdnu jsem po dlouhé době vyrazila do pražských ulic. Konkrétně na setkání s holkama z našeho facebookového spolku. Foto mi tam však stále chybí... Do kroužkové vazby jsem si ještě vložila jízdenku - ze sobotního PL Klubu jsem jela vlakem :-)


Poslední dubnový týden vypadá takto:


A teď k použitým materiálům. Moc ráda do diáře používám razítka. Z eshopu Scrapylife jsou to konkrétně tyto: Mini Stamps od Heidi Swapp, Outline Letters Clear Stamps od Hero Arts Kelly Purkey a Perfect Picture od Technique Tuesday.
Použila jsem také doplňky přímo k tomuto diáři:
Memory Planner Labels, Memory Planner Gold Glitter Reinforcer Stickers, Memory Planner  Emotion Stickers  . Sem tam jsem také použila nějakou washi pásku či samolepící abecedu.

A to je z dnešního příspěvku vše.

Krásný pátek!
Petra


6 komentářů:

  1. ty barevné puntíky na poslední ukázce se mi líííííbíí, co to jeee?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přidávám se k dotazu, nějaká washi páska?

      Vymazat
    2. Ano je to washi paska. Zítra Ti ji Jani vezmu k Lotce, muzes se podivat.

      Vymazat
  2. Tento styl se mi moc líbí :). Není to přeplácané a přesto ozdobené.

    OdpovědětVymazat