úterý 17. května 2016

Dnes na Scrapylife stole - FUSE + vyhlášení SOUTĚŽe

Po úžasně tvořivé neděli, kdy jsem konečně pořádně pokřtila svůj MINC přístroj a vytvořila Project Life Week 11/2016, jsem se rozhodla, že je na čase vyvětrat i dalšího pomocníka a tím je...







FUSE TOOL neboli tavička. Doposud jsem ho (pozn. FUSE) používala jen na tavení různých kapes a jejich přitavování, ale ještě jsem si z jeho doplňků, kterých toooolik, nezkusila vytvořit týden v mém Project Life albu. 

Takže se můžete brzy těšit na nějaký podrobnější článek zaměřený práve na Fuse :-)




---

A teď vyhlášení SOUTĚŽe z minulého týdne, kdy jste se s námi měli podělit o to jak organizujete své Project Life kartičky!


Losování proběhlo pomocí Random.org a vyhlašujeme 3 VÍTĚZKY! 



 1.CENA - VERČA S.
 titulní kartičky (tj. 8ks-3x4 inch a 8ks-4x6 inch) CURRENTLY Project Life (Becky Higgins)
 
2.CENA - KATKA M.
 titulní kartičky (tj. 8ks-3x4 inch a 8ks-4x6 inch) WONDERFUL Project Life (Becky Higgins)

3.CENA - ANIČKA B.
 titulní kartičky (tj. 8ks-3x4 inch a 8ks-4x6 inch) WANDER Project Life (Becky Higgins)

 ---
A níž si můžete prohlédnout všechny soutěžní příspěvky.
Díky všem za účast a výherkyním gratuluji!

Petra P.
Kartičky jsem si rovnala poměrně nedávno, protože jsem je měla roztahané všude možně a už se v nich přestávala orientovat. Momentálně je mám v černé krabici Tjena, ale prozatím jen české, anglické na svojí reorganizaci teprve čekají, ale budou uspořádány stejně jako ty české, jen krabice bude modrá :-) Kartičky z kitů mám rozřazeny dle měsíců pro který daný kit byl a ostatní české kartičky mám zatím v přihrádkách v původních obalech.Momentálně mi tento systém maximálně vyhovuje, jen nesmím svou sbírku tolik rozšiřovat :-D
 

Verča S.
V uskladnění nemám žádný systém, důležité je pro mě, že se mi vlezou do uzavřených krabiček, aby se mi na kartičky neprášilo. 


Katka M.
S PL jsem začala nedávno, tak mám zatím jen 2 části větších kolekcí a potom pár menších.
Proto mi tedy stačila krabice od core kitu (díky Charlotto) :) , ale začíná to být nepřehledné, takže uvažuji o výletu do ikea nákupu Tjena krabice.
 

Anička B.
 Pl kartičky mám v krabici TJENA z ikei a aby se mi tam vešly i větší kartičky, vyndala jsem si středovou přihrádku. Snažím se řadit kartičky podle kolekcí. Pak mám ve dvou přihrádkách jen české kartičky a jednu vyhrazenou pro kartičky miminkovské:-) Problém nastává s kartičkami 4x4, ty zatím na nějakou reorganizaci čekají.


Žaneta D.
 Asi budete překvapené, ale nemám v tom systém jako vy. Podle kolekcí, značek, barev. Všechny 3x4 kartičky mám v papírové krabici Tjena z Ikea, mám tam přihrádku na random kartičky vystřihané ze čtvrtek a papírů, černobílé, doplňovací (takový ty Currently, This winter, ...), barevné 1 a barevné 2 (kde je mix asi 15 kolekcí), horizontální, kartičky od Barči a fošík na kartičky s folií, acetáty a 3x3 a vellum. To je celá moje "organizace". 6x4' mám po málu, ty mám v Antonínovi jen v 1 tom větčím fošku.
 

 Adéla V.
Teď nechápu, že jsem dřív mohla mít pl kartičky jen v jedné krabičce. Teď mám pět naplněných krabic od value kitů...některé z nich tedy ještě trochu volného místa mají, ale i tak jsem si nemyslela, že jsem toho nasyslila tolik...až při uklízení člověk zjistí, co doma má. :-)
 

 

Eva H.
Na své kartičky jsem si vymezila jedno celé album s deskami a mám je založené pěkně po jednom, abych v nich měla přehled, když vybírám kartičky.  
  

Petra B.
 není to tak dlouho, co jsem taky dělala pořádek
 
  
 Andrea - mimo soutěž
Jelikož jsem našla krásnou dřevěnou krabičku od čaje, hned jsem si říkala, že bych měla své PL kartičky přendat z plastových sáčků někam, kde je budu mít pohromadě a usnadním si tím práci při mém tvoření. Není jich zatím moc, takže se mi tam krásně vešly a lépe se vybírají. :-)
 

Přeji opět krásný tvořivý týden,

Charlotta



4 komentáře:

  1. Jéééé, to je nááádhera. To se mi hned zlepšil pracovní den. Děkuji Charlottko.
    A ostatním vítězkám taky gratuluji. (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
  2. vítězkám gratuluji a na článek s fusem se těším :-) Používám ho také jen k tavení kapes, takže za další inspiraci budu moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jupííí, moje první scrapbooková výhra, děkuji :) Zapomněla jsem na rýmu a bolení v krku a skáču radostí :)

    OdpovědětVymazat
  4. jééé mockrát děkuji, to je supeer

    OdpovědětVymazat