úterý 3. května 2016

Dnes na Scrapylife stole - dvě mouchy jednou ranou

Tento týden není „Dnes na Scrapylife stole“ ničím zvláštní. Leží na něm další rozpracovaný týden. 
Pravda, mám i další Scrapylife stůl tzv. kancelářský, který se od toho kreativního liší tím, že je na něm počítač, tiskárna, diář, vaše objednávky atd., ale o tom někdy jindy :-)



Další věc co jsem si uvědomila je, že tato rubrika mě takovou nenásilnou formou nutí, abych tvořila a při tom stahovala svůj PL skluz. Prostě tím dávám dvě mouchy jednou ranou! A jsem za to moc ráda :-)

Přeji další krásný tvořivý týden,

Charlotta



2 komentáře:

  1. úža :) už se těším až zprovozním svůj pracovní stůl a budu moct zase tvořit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super. To já někdy pracuji na stole v kuchyni, když mám rozdělané něco na svém pracovním stole a nechce se mi to uklízet, tak v kuchyni je stůl většinou prázdný a mám tam další nový prostor :-) (Verča S.)

    OdpovědětVymazat