středa 13. února 2019

Narozeninové minialbum

Hezký den,

dnes bych Vám ráda ukázala minialbum z narozeninové oslavy našeho Jonáše.
Téměř celé album je z kolekcí od Váš kreativní svět ( hlavně Narozeninové ) plus pár dalších ozdob a razítek. 

Album jsem vytvořila z velkého 30x30 cm papíru s motivem balónků, který jsem rozřezala na tři stejné pruhy 30x10. Tyto pruhy jsem pak pomocí rýhovací desky narýhovala na třetiny a poskládala na tři harmoniky o velikosti 10x10 cm, které jsem pak slepila k sobě, aby vznikla jedna velká harmonika. Jednotlivé stránky o rozměrech 10x10 cm jsem následně zdobila kartičkami formátu INSTA, fotkami a dalšími ozdobami.



Jak už jsem psala dříve (tady a támhle) , mám na kolekcích od Váš kreativní svět ráda to, jak jsou univerzální a dají se dozdobit podle toho, jaká barva se Vám zrovna hodí. Černobílé papíry a kartičky z kolekce Narozeniny jsou přesně ten případ. Narozeninové minialbum pro Jonáška jsem chtěla ladit spíše do klučičích barev a tak jsem si černobílé papíry vybarvila modrou, zelenou, křiklavě žlutou a jen tak pro lehké oživení jsem "sem tam" přidala trošku červené (barvila jsem akvarelovými pastelkami a pak štětcem s vodou).
První stránku jsem ještě dozdobila dřevěnými výseky Boží a oslava, které jsem nabarvila černou fixou, jinak na bílém podkladu hodně zanikaly.






Na vnitřní stránky minialba jsem využila 4x4 kartičky z kolekce Narozeniny a také  dřevěné výseky Všechno nejlepší, My, srdíčka a Bomba.



Na jedné Insta kartičce byl nápis narozeniny, ale byl uprostřed, takže by byl po nalepení fotky zakrytý. Nápis jsem ale chtěla použít, tak jsem do kartičky vyřízla "prostrkávačku" a fotku jsem prostrčila tak, aby byly vidět postavy :-)




Na poslední stránce jsem chtěla skrýt text pod vellum a ten zároveň porazítkovat razítky s narozeninovými motivy. První pokus narazítkovat motivy pomocí Archival inkoustů ( ty mám hrozně ráda, protože výběr barev je opravdu veliký ) se nepovedl, barva se na vellumu rozpíjela, motiv nebyl poznat a nakonec skoro vymizel. Podruhé jsem zkusila použít StazOn a s tím se otisky povedly perfektně, takže pro razítkování na vellum jednoznačně doporučuji StazOn ( porovnat otisky můžete na fotografii výše - pravá dolní fotka ).


A proč jsem vlastně dělala minialbum? Chtěla jsem, aby mohl Jonášek vzít ukázat fotky kamarádům a tenhle formát mi připadal "tak akorát". Ještě přemýšlím, že bych na album vyrobila nějaký obal, buďto krabičku nebo šitou kapsičku, aby se album při přenášení nezničilo. :-)

Pro dněšek je to ode mně vše, pokud jsem Vás inspirovala k výrobě minialba, které je v téhle podobě opravdu jednoduché, tak budu ráda a těším se zase příště "napočtenou".

Kája



6 komentářů:

  1. Máš to moc krásné a skvělý nápad, udelat minialbum, aby ho mohl ukázat kamarádům 🙂.

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuji Ajko, Jonda mel radost, tak to nebyla zbytecna prace :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Káji, máš to moc hezké! Teda Jonda:) super nápad! To si taky zkusím, ale oochám tady ještě víc nad tím dortem, ten je tedy parádní, klobouk dolů!

    OdpovědětVymazat
  4. Jaru ten dort byl hrozny.... Teda na chuť dobrý, ale jinak se mi vůbec nepovedl, měla s nějakou špatnou hmotu a celé to praskalo.... No ale naštěstí Jonášek byl nadšený a potom, co si dali tu hmotu si i pochutnali

    OdpovědětVymazat