pondělí 18. února 2019

Project Life Week 14/2017

U nás už bylo tento víkend jaro. Teploty na sluníčku kolem 15 stupňů způsobily, že někteří šílenci chodili po venku v kraťasech a tričku. No a toto počasí mne vyburcovalo k nalepení jarní stránky, ano je sice z roku 2017, tudíž ještě pár týdnů a bude 2 roky stará, ale já si tím aspoň dohnala skluz:) a možná někoho navnadím na podobný výlet.
Ale zpět ke scrapu:)
Po kulatých rozích na kartičkách v Project Life se všichni vrhli na hranaté. Ano přiznávám, je to velmi osvobozující, hlavně v tom, že nemusíte kažkou fotku zakulacovat. Ale já jsem ještě v roce 2017, kde teda přišla mírná rebelie a mám to tak půl na půl. Prostě to tak striktně neřeším.
A jak to máte vy?


 

Levou stranu mám scrapnutou v plastové kapse designu C, jež mi určil týden třináct. A jako stěžejní kolekci jsem použila "let your heart decide" od Pinkfresh Studio. Tentokrát jsem tedy nepoužila klasické PL kartičky, ale vyrobila jsem si je sama z 6x6 papírů a bílé čtvrtky.


Titulní kartičku jsem zastrčila klasicky do kapsy, ale na ni jsem nalepila puffy abecedu, tak se aspoň kartička uvnitř nekroutí nabitou tloušťkou. K jejímu dozdobení jsem použila papírové výseky z kolekce.


Se stejnou kolekcí jsem pokračovala i v ostatních kapsách, kde jsem použila abecedu a šťítky z papírových samolepek, epoxy srdíčko a papírový výsek. Fotofiltry k této kolekci bohužel nejsou, tak jsem si vzala jeden s kulatými rohy z kolekce Adventure od Becky Higgins.


Pravá strana se nese v podobném duchu, jen s tím rozdílem, že jsem použila kapsu designu F. A ano, uprostřed na fotofiltru je můj odraz, jak stránku fotím :) no profesionální fotograf ze mne nikdy nebude.

 
Opět jsem použila Adventure fotofiltr přes 4x6 fotografii a 2 filtry 3x4 z kolekce Explore. Nezapomeňte z nich vždy sloupnout krycí fólii, jinak bude fotografie pod ním zašedlá. 


Viděli jste někdy ve volné přírodě růst narcisky? Já ne, vždy jen u někoho na zahradě. A tady uprostřed louky jich bylo pár rozesetých, proto si také tato fotografie zasloužila ozvláštnit a to papírovým fotorámečkem od Becky Higgins.


No a kam že jsme to vlastně šli? Na Kalvárii u Velkých Žernosek. Na odpolední výlet tak akorát i s malými dětmi, protože cesta z Libochovan na vrchol je dlouhá asi 2,3 km a vede převážně lesem a loukami. A jako odměnu za zdolání můžete slíbit dort v Kavárně s párou. Kde mají krásnou venkovní modelovou železnici s dominantami Litoměřic.
Puffy abecedu jsem i zde nalepila na kapsu svrchu, tak aby v kapse zůstalo místo a kartičky se nekrooutili.

A protože nám za 3 týdny začínají teprve jarní prázdniny, přála bych si, aby se ještě vrátila zima i se sněhem, abychom si mohli pořádně dosyta užít zimní radovánky. A co vy? Chcete už jaro nebo ještě zimu a sníh?

J.


3 komentáře:

  1. Jaru, já už se tak těším na jaro, ještě když si mě navnadila krásnými stránkami.... Máš to moc hezké....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kaji, děkuji! Já teda chci ještě chvilku zimu, čekají nás ještě jarní prázdniny na horách, tak se modlím za sníh:)

      Vymazat
  2. Krásné jarní stránky 😍. Fotofiltr nemám doma ani jeden, což je asi škoda, protože u tebe vypadají parádně. A jaro? Ať je všude, krom hor, tam ať vládne dál zima, tak jak má 😉.

    OdpovědětVymazat