pátek 15. února 2019

Project Life Week 5/2019


Při zpracování pátého týdne jsem se rozhodla, že si trochu pohraju s razítky. Použila jsem sadu kartiček Project 52 Rad Core Kit (Becky Higgins) s hranatými rohy a vybrala jen kartičky v jedné barvě. 


Ty jsem doplnila fialovou a šedou razítkovací barvou a puffy (měkkými) srdíčky v modré a fialové ze sady Shine On Puffy od Amy Tan


Titulní kartičku s nápisem "05 week five" z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem ořízla, protože má v originálu kulaté rohy. Podkladovou kartičku s nápisem "THIS WILL BE OUR BEST YEAR YET" z kolekce Project 52 Rad Core Kit  o velikosti 4x6 inch jsem prožízla a vložila tu s nápisem "05 week five". Fialovým a šedým inkoustem jsem natiskla nadpis "just STORY" a datumy


Archival razítka, která jsou v prolinku, budou během týdne doplněna a naskladněny budou i mnoho nových barevných sad :-)

Na kartičku s kulatým nápisem jsem doplnila černou linku, nápis "THANKFUL" a fialové srdíčko.


Sada Project 52 Rad Core Kit  obsahuje i vertikální kartičky o velikosti 4x6 inch, které nebývají až zas tak populární. I mě docela dlouho trvalo než jsem si na ně zvykla a teď už mi vůbec nevadí. Mívám totiž i malé fotky do velkých 4x6 inch kapes a právě k těm se skvěle hodí. Tu s nápisem "just sayin' " jsem doplnila o razítko "HAPPY" a fotkou o velikosti 3x4 inch. 

Textové bubliny jsou vystřižené z další z kartiček  Project 52 Rad Core Kit. Šmouhy jsou tam již předem natištěné. Já jsem jen doplnila nadpis "you TODAY", "(01) (02)" a puffy srdíčka. Samozřejmě jsem nakonec přidala texty. 
Nejvíc ze všech se mi, ale líbí kartička se psacím strojem, kterou jsem doplnila nápisem "the STORY" a dalším puffy srdíčkem. 

Druhá kartička s předem natištěným nápisem "OH YES" už je určena především na text.  



Charlotta



2 komentáře:

  1. Už se těším na barvičky, že si taky zarazítkuju barevně:))

    OdpovědětVymazat
  2. Lotko, to se ti povedlo, moc hezké.... A koukám, že si mě s tou prostrkavackou předběhla.... Ale čestné že sem neopisovala.... Proste stejný nápad 😉

    OdpovědětVymazat