pondělí 11. února 2019

Minialbum nejen na Valentýna

Krásný den Vám přeji, dnes jsem si pro Vás připravila minialbíčko z jednoho kusu papíru, Valentýnsky laděné, ale dá se dost dobře použít i k jiným příležitostem.
Inspiraci jsem našla na Pinterestu už před pár lety, ale nikdy jsem pin nevyzkoušela. Také to máte tak, že si ukládáte piny s tím, že se k nim někdy vrátíte, zkusíte a pak po pár letech zjistíte, že jich máte cca 2000 a uskutečnili jste z těchto nápadů např. 2? 
Já to bohužel tak mám :( ale v rámci debordelizace a digitálního detoxu (kdy jindy než teď, když se o tom všude píše) jsem si řekla, že si pročistím - uklidím i Pinterest a věci, které jsem chtěla zkusit, opravdu zkusím nebo je nemilosrdně smažu.
Zjistila jsem, že tento pin mám uložený několikrát, a to už je důvod, proč ho vyzkoušet, takže hurá na to! 
Bohužel nevím, jak se dopídit "prvopinaře?", prostě toho, kdo toto vymyslel a jako první sdílel na Pinterestu. Takže zde je má verze postupu:

Na základ výsledného minialba jsem použila šedou čtvrtku z Váš kreativní svět. Postup jsem však nafotila s bílým kancelářským papírem. Zdálo se mi, že to tak lépe vynikne na fotografiích. Tak tedy základ je čtvrtka o velikosti klasické A4. 


Tu si nejprve přeložíme napůl dle delší strany a následně rozevřeme zpět na celý list.


 Poté přeložíme list na půl dle kratší strany a opět rozevřeme do původní velikosti.


Následně přeložíme vždy list do poloviny k půlícímu skladu, tak aby nám vzniklo 8 stejných políček. 

 
Následně si čtvrtku opět rozložíme na list.

A prostřední díly dáme k sobě.


Zde půlící čáru rozstřihneme. 


A složíme dle podélné dělící čáry, tak aby nám vznikl "čtyřlístek".


 Následně už stačí jen přehnout, slepit a máme hotovo!


Doporučuji lepit užší páskou, kapsičky tak budou větší - širší. Já lepila takto a vznikla mi tak jedna kapsa plněná ze shora a druhá z boku.


A jak jsem zdobila? 
Základ mám z šedé čtvrtky. Vybrala jsem si schválně čtvrtku s nižší gramáží, lépe se skládá. Pokud máte k dispozici rýhovací podložku, můžete čtvrtku použít jakoukoliv. Na polepení jsem použila kolekci Moonstruck. Pár věcí z této kolekce naleznete i v novoročních slevách, tak neváhejte. Já osobně jsem na titulní stranu použila kartičkovou čtvrtku a papírové výseky.


Do horem plnitelné kapsy jsem zasunula visačku, na jejíž druhé staně bude nalepená fotografie.

Další stranu jsem postříkala zlatým Color Shine od Heidy Swapp.


Zde je vidět kapsa plnitelná ze strany. Skrývá kartičku, kam lze napsat text.


A poslední strana je opět s kartičkou z kolekce Moonstruck.

Určitě se k tomuto typu minialba vrátím a pin si nechám, lze je totiž použít třeba i jako přání. Dozdobení se také meze nekladou a variant je nepřeberné množství. Vlastně z 8 stran a až čtyř kapes je to takové mini-maxi. Zavírání jsem tentokrát neřešila, ale určitě by bylo krásné zavazovat je na mašličku, či vyseknout dírku a provléct gumičku, nebo hřebíček a provázek. Určitě přijdete i na další způsoby.

Budu ráda, když mi napíšete do komentářů, jak to máte s Pinterestem vy:)

Krásný den a Valentýn a příští pondělí zde na blogu.

Těším se!

J.


9 komentářů:

  1. Jaru, máš to krásný. Musela jsem se normálně podívat, jestli je to opravdu ta čtvrtka Moonstruck co je ve Scrapylife e-shopu. Nějak jsem ji na tom bílém podkladě nemohla poznat, krásně vynikla :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. :)) Lotko, jee :)) ale podklad je šedý od Barunky:))

      Vymazat
  2. Moonstruck, to byla krasna kolekce!!! Bozi albicko, Jarko. Jinak Pinterest, Instagram, stale stejne a nelepsi se to 😂😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji! Jsem ráda, že Pinterest nemocí trpí i jiní :)) Moonstruck mě původně minula obloukem, pořídila jsem si jen výseky kvůli peříčkům (no do dneška jsem je nenalepila :)) Teď při debordelizaci jsem je objevila a zjistila, že jsem si ve slevě koupila tu čtvrtku, tak se to tak pěkně dalo dohromady:)) A ta čtvrtka je boží, jdu si koupit ještě jednu!

      Vymazat
  3. Ty jooo, tak to si musim taky nekdy vyzkouset :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru zkus, je to super easy na výrobu, ale když to pěkně ozdobíš, tak všichni budou oochat:)

      Vymazat
  4. Juu Jarko, to je krasny, lituju, ze muj manzel Valentyna vytrvale bojkotuje, jinak bych mu takove albicko vyrobila, ale takhle si to vuuubec nezaslouzi :-D. Ale vlastně bych ho mohla klidně vyrobit klukům, sice jim budu připadat straaaasne trapna, ale treba to ve skrytu duse oceni :-D dekuju za moc fajn inspiraci

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní 😍. Jen je škoda, že u nás doma by to nikdo neocenil 🙁. Leda babičky, ale těm jde jenom o fotky 😉. A jinak nápadů mám taky všude uložených na několik let 😎.

    OdpovědětVymazat