středa 6. února 2019

Project life album - 2/2019

Při psaní souhrnného článku jsem dostala chuť opět si zalepit z kolekce Better Together. K této kolekci mám zvláštní vztah, jsou tam kartičky, které se mi moc líbí, ale zároveň takové, které nepoužiji. Dnes vám ukáži dvě stránky z této kolekce, i když je každá jiná.

První stránka je v kapse typu F a je světlounká.


Na zdobení jsem si vyndala ze zásoby modré enamelky Blues Necesseties a velké platíčko barevných enamelek The Mix No.1.

Co se mi povedlo. Vybrala jsem si krásnou kartičku 6x4, líbila se mi z obou stran, ale potřebovala jsem ji mít odklápěcí. Proč jsem nepoužila odklápěcí kapsu nevím, ale vyřešil to vellum. Je nalepený pod horní fotkou a za dolní kartou. Ozdobila jsem vše pěnovými srdíčky Head In The Clouds a růžovými enamelkami z The Mix No.1.


Nechtělo se mi moc psát, ale nějaký text stránka potřebovala. Vše vyřešily průhledné samolepky Beautiful.


První dolní kartičku jsem ozdobila rovnou několika samolepkami a opět doplnila o enamelky a srdíčka. Druhá kartička je ozdobena krásnou kytkou. Už při pořízení těchto aršíků mi připomněla pohřeb. Nápis je z úžasné abecedy Indigo Hill 2, která bohužel nemá číslice (nemohu se dočkat dalších barevných variant k novým kolekcím :) ). Ty jsem si půjčila z The Mix 2.


Poslední dvě kartičky jsem ještě dozdobila modrými enamelkami Blues Necessities. Světle modrá abeceda je opět z Indigo Hills 2, je dokonalá a krásně ladí ke kartičkám.


A je tu druhá stránka, tentokrát více barevná a v kapse typu A.
Ano, chtěla jsem barevnou stránku, ale nějak jsem to nakonec nezvládla. Kartičky s kulatými rohy jsem seřízla a udělala z nich ostré. Vše jsem ještě podlepila bílým papírem, abych stránku prosvětlila. To je prostě tak, když chci barevnou stránku a pak ji zesvětluji, to je tedy logika, že?

Fotka na první kartičce rozhodla o zdobení celé stránky. Prohledala jsem tedy své ZLATÉ zásoby. Všem bych doporučila abecedy Sticko - jsou to papírové abecedy na dvouch aršících, kde jich je opravdu hodně a za hezkou cenu. Tato je zlatá a zachránila mě, jinak bych jen na nápis Pchjongčchang potřebovala celou kartičku. Další abecedou je glitrová od Heidi Swapp (kupodivu nemá všechny jen Barča, že ;) ).  Ze stejné kolekce jsou i zpevňovače direk.


Hlavní abecedou této stránky je však Carousel. Krásně ji doplňují zlaté pěnové ozdoby The Mix No.1 (teď jsou navíc v akci za 78Kč). A vše opět doplňují barevné enamelky ze stejné kolekce. Na velkou kartičku jsem nalepila ještě malou, na kterou jsem mohla napsat text.

Ze žluté kartičky mám velkou radost. Nápis je ze sešítku samolepek Shine On a zlatá kytička z Beautiful aršíku. Bílé a žluté enamelky jsou stále z The Mix No.1. Stejné enamelky zdobí i výplňovou kartičku.


Abeceda Carousel nemá háčky (což nemá skoro žádná americká), ale má vlnovky, které se používají třeba k datovému ohraničení týdne.









Předposlední kartičku jsem ozdobila nápisem z jiné kartičky a průhlednou samolepkou ze Shine On. Potom stačilo přidat zlatá srdíčka, nápis na poslední kartičce a stránka je hotová :).


To jsou mé dvě stránky z kolekce Better Together. Další nalepím nejdříve za šest měsíců či rok. Mám tolik dalších krásných kolekcí, že nevím, kterou si vybrat dřív, ale na všechny se těším. Máte to také tak?

Přeji krásné tvoření.

Ajka








4 komentáře:

  1. Aji, krása jako vždy! Jdu take pro enamelky, na ty totiž dost často zapomínám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, moc děkuji :). Jo, jednu dobu byly enamelky na každem projektu, byly opravdu všude a teď vymizely. V zásobě jich mám hodně, byla by tedy škoda nechat je jen tak ležet ;). Těším se, až je uvidím u tebe :).

      Vymazat
  2. Ajko obě stránky jsou super. Taky se musím občas vrátit k nějaké z oblíbených kolekci....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Kájo 😊. Když já jich mám oblíbených tolik... Určitě se vrať, už teď jsem zvědavá, jaké máš poklady 😎.

      Vymazat