středa 25. října 2017

Project Life Week 42

42. týden, to je už podzim jak má být! Proto mé stránce vévodí oranžová doplněná o světle hnědou a růžovou číslovku s označením týdne. To aby byla na první pohled vidět - občas se mi stává, že ve starých albech hledám, co že to vlastně bylo za týden :D.


Stejně jako posledně jsem měla problém s tisíci vytištěnými fotkami - hold ten prosluněný podzim je extrémně fotogenický :). Tentokrát jsem si s tím poradila pomocí přídavných kapes. A že to byl boj! Chybí mi fuse, takže jsem musela dumat, jak kapsičky přidělat. Nakonec zvítězila ta nejjednodušší varianta - izolepa :D.  



Kartičky jsou z kolekce Everyday, k podzimu jak dělané! Strašně se mi líbí, že jsou hodně clean & simple - po dlouhé době jsem neměla nutkání ořezat fotky a podlepit je bílou čtvrtkou. Titulní kartička a kartička s motivem dřeva jsou z kolekce Currently. Abeceda má oblíbená dřevěná Cool Kid Play, doplněná o růžové číslice Rise and Shine Alyx Alpha.


Abych přecijen trošku rozbila jednolitost fotek, doplnila jsem je o nápisy. Ty jsem vystřihala z malých kartiček z kolekce Everyday a šup s nimi na fotky. Takhle je hned jasné, co která fotka "znamená" :)


Na závěr ještě jednou celkový pohled :)




Žádné komentáře:

Okomentovat