pátek 6. října 2017

Project Life Week 36/2017


Třicátý šestý týden 2017, je tu. Opět jsem použila novinkovou kolekci GATHER Core Kit od Becky Higgins a vyšla úplně jinak než v mém předchozím zpracování...




Fotky a kartičky jsem vložila do plastových kapes typu A  (Becky Higgins)

Jako titulku jsem použila jednu z kartiček o velikosti 4x6 inch, kterou jsem doplnila o samolepící písmenka jako označení týdne a roller razítkem jsem natiskla datum.


Z jedné z kartiček jsem vystříhla nápis "LOVE YOU" a přilepila na fotografii.


Všechny použité kartičky o velikosti 3x4 inch jsem přelepila menší oříznutou z té samé kolekce (GATHER Core Kit). V posledním naskladňování na e-shopu Scrapylife jsem doplnila krásné puffy samolepky fotoaparátů (Lawn Fawn) a tak jsem si je také musela pořídit. Jsou tam naskladněny nejen fotoaparáty, ale i jiné puffy... :-) Nakonec jsem ještě doplnila phrase (slova) samolepky.


Protože mám v tomto týdnu opět hodně co říct, rozhodla jsem se přidat další dvě kartičky na které jsem nalepila pomocí samolepící abecedy nadpisy, přidala phrase (slova) samolepky a následně doplnila text.


Děkuji za přečtení a přeji krásný víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat