středa 11. října 2017

Týden 40. aneb jak jsem se stala matkou

Sedím v autě kousíček od letiště Václava Havla a relaxuji po týdnu, kdy jsem byla mámou na plný úvazek. Na zkoušku. Mamka odletěla na dovolenou a mě zůstal "na krku" malý bráška. Vy, co už jste mámy, já vás neskutečně obdivuji! Pokud kromě kolotoče domácích úkolů, kroužků a svačin zvládáte ještě vaše vlastní koníčky, tak klobouk dolů. Mně to moc nešlo :-).

No a tento můj super hektický a naprosto nestandardní týden jsem si včera scrapla, abych na nic nezapomněla. Nutno podotknout, že Tomík je extrémně hodné dítě, takže jsem si ten týden s ním užila a kromě školy jsme zvládli i výlet do Liberce. Odměnou mi pak byla noc z pátku na sobotu, kdy bylo to malé hádě na skautu.

Jako vždy mám stránku v kapsách typu A, protože jsem konzerva a s jinými to neumím. I když by se mi na tento týden hodila pravá stránka pouze s kapsičkami 3x4 inche, spousta fotek zůstala v šuplíku a je to škoda. Kartičky jsem vybrala veselé a tak trošku podzimní. Část je z kolekce Dear Lizzy Neapolitan a část z Favourite things core kitu. Titulní kartičku jsem doplnila písmenky Oh happy life, oh yes (kdo vymýšlí tyhle názvy, to by mě opravdu zajímalo :-)).








Katka



Žádné komentáře:

Okomentovat