pátek 27. října 2017

Project Life Week 38/2017


Třicátý osmý týden jsem ve svém Project Life albu pojala velmi jednoduše. Na pomoc jsem si vzala firmu Pinkfresh Studio. Jak jsem zjistila, jejich produkty jsou navzájem jednoduše kombinovatelné a tak jsem této výhody využila i já.


Fotky a kartičky z kolekce MIDNIGHT Core Kit (Becky Higgins) jsem vložila do plastových kapes typu A  (Becky Higgins). 

Předem potištěnou titulní kartičku jsem tentokrát vytvořila o malé velikosti 3x4 inch na kterou jsem nalepila pomocí ABC samolepek označení týdne; roller razítkem jsem natiskla datumy a nakonec přidala Phrase (slova) samolepku  (Pinkfresh Studio Mix No. 1).



Protože jsem tentokrát měla hodně velkých (4x6 inch) fotografií a tím pádem málo místa na text rozhodla jsem se tu jednu jedinou volnou kapsu vyplnit kartičkou na journaling (text). Na kartičku jsem nalepila papírový výřez z (Pinkfresh Studio LIVE MORE kolekce). Mimo text jsem ještě nalepila hvězdičky, které byly součástí samolepící abecedy.


Jedna kapsa je vyplněna fotografií, která je složená jako koláž. Bohužel jsem měla málo fotografií a tak jsem nechala volné místo na které jsem pomocí sešívačky přidala  papírový výřez z (Pinkfresh Studio LIVE MORE kolekce)


Journalingové kartičky z MIDNIGHT Core Kit (Becky HIggins) jsem doplnila o chipboard (kartonové) samolepky (Pinkfresh Studio Mix No.1 Layered), které jsou 3D a tak stránka dostala další rozměr. Nakonec jsem shodně na všechny tři přidala Phrase (slova) samolepku  (Pinkfresh Studio Mix No. 1)hvězdičky, které byly součástí samolepící abecedy a  text pomocí roller razítka.


Na další dvě malé 3x4 inch kartičky jsem nalepila malé fotografie, sešívačkou přišila   papírový výřez z (Pinkfresh Studio LIVE MORE kolekce) a nalepila Phrase (slova) samolepku  (Pinkfresh Studio Mix No. 1).


Děkuji za pozornost a přeji krásný víkend, 

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat