pondělí 9. října 2017

Project Life Week 34/2017


Jak jste si již mohli všimnout, týdny ve svém Project Life albu tvořím na přeskáčku a tak vám dnes představím třicátý čtvrtý týden. 


Chtěla jsem si vyzkoušet zase něco trochu jiného. Věděla jsem, že to něco budou určitě razítka... 



Přemýšlela jsem, jestli bude vhodná nějaké kolekce Project Life kartiček od Becky Higgins nebo klasická bílá scrapbook čtvrtka. Nakonec zvítězila jedna z nejstarších sad MIDNIGHT Core Kit (Becky Higgins), kterou jsem vložila do klasických plastových kapes typu A (Becky Higgins).

Titulní kartičku jsem vzhledem k celkovému zpracování pojala velmi jednoduše. Na předem natištěné srdce jsem natiskla datumy pomocí roller razítka a ABC samolepkami označila číslo týdne. 


U kartiček jsem hledala hlavně velkou bílou plochu a takových je v MIDNIGHT Core Kit sadě opravdu hodně. Vše ostatní už bylo jednoduché. Pomocí post-itů jsem si vytvořila "masku", kterou jsem vždy přelepila předtištěný vzor (šedý kruh a šedou etiketu). Následně jsem pomocí razítka otiskla vzorek křížků, přidala enamelkový křížek a doplnila word phrase (slova) samolepky v dané barvě.  


Tento rok mám poměrně dost co "říct" (napsat) a tak mám ve svých týdnech hodně journalingových kartiček. Na tyto předem natištěné 4x6 inch kartičky (MIDNIGHT Core Kit) jsem nalepila fotografii; nalepila počáteční písmenko ze samolepící abecedy, kterou jsem použila i na označení týdne a nalepila word phrase (slova) samolepku.


Protože jsem neměla dostatek kartiček 4x6 inch vypátrala jsem ve svých zásobách takové, které se k bílé MIDNIGHT Core Kit skvěle hodí. Níže uvedené kartičky jsou součástí Color Magic Value Kit. Sice jsem kartičky z Color Magic Value Kit nepoužila tak jak bych měla (se spreji) i přesto jsem je zbarvila. Opět jsem použila razítka se vzorkem křížků, přidala enamelkový křížek a nakonec předvyříznutá slova (REMEMBER; MY HEART a HERE&NOW) podlepila papírem v dané barvě.  Nakonec jsem doplnila černé pěnové samolepky.


Pěnové samolepky jsem použila i na dvou fotografiích.


Přeji krásný a úspěšný týden,

Charlotta




4 komentáře: