pondělí 23. října 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - WEEK 16/2017

Po měsíci se hlásím s nalepeným týdnem, asi nejdůležitějším týdnem tohoto roku, týdnem, kdy jsme si domů přivezli Alys.








Na stránku jsem použila novinkovou kolekce Carousel od Maggie Holmes a také krásné puffy samolepky od Freckled Fawn. Použila jsem papíry ve velikosti 6x8, některé z nich jsou i se zlatou folií. Vybrala jsem si květinový motiv, ten já mám prostě asi nejradši. Jeden černobílý a jeden růžový se zlatou folií. Aby to k sobě vše ladilo, ze zbytku papíru jsem vystříhala kytičky a nalepila přes fotky a na žurnalingovou kartičku. Na dozdobení jsem použila frázové samolepky a krásnou zlatou abecedu.

Při editaci videa jsem bohužel zjistila, že začátek natáčení se nějak neuložil, tak jsem dala dohromady alespoň zbytek.












1 komentář: